• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • maggan75
    Snorky skrev 2009-08-31 19:45:13 följande:
    jo, de svarta har varit större i midjan och kortare på längden, men jag vet inte om det är specifikt när de hängt på pojk eller om alla svarta varit så över lag
    De svata och blå: de svarta är större i midjan och kortare 
    Svart och  plommon : de svarta större i midjan  och längre
    Svart och hallonröda: svarta större i midjan  och kortare
  • sarismaris
    2007 Mamma skrev 2009-08-31 19:37:06 följande:
    Har aldig varit någon skillnad på dem förrut iaf!.
    Råkade köpa ett par grå från pojkavd till min stora tjej i vintras och det var stor skillnad! Mycket större och pösigare upptill och mudden nertill va slappare. Satt inte fint alls. Bytte till ett par grå från flickavd i samma storlek och de stt som de skulle! {#lang_emotions_wink}
    Det är olika artikelnummer och sånt på pojk och flick.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Betty2
    Lilaa skrev 2009-08-31 19:08:53 följande:
    vad tycker ni om dessa jeans www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx... passar de på en pojke eller är de för flickiga?
    Jag tycker definitivt att en kille kan ha dem. Tycker nästan att de ser mer pojkiga än flickiga ut, tack vare stjärnorna på bandet i midjan.
  • sarismaris
    Snorky skrev 2009-08-31 19:36:02 följande:
    ja, jag vet varken ut eller in vad som är vad. För i shoppen så finns ju alla velour på pojk oavsett.
    De svarta och grå som ligger "för sig själva" är det 60 graders tvätt på, de andra färgade (och även de svarta som fanns med där förut) är det 40 graders tvätt på. Har för mej att det konstaterades här i tråden för ett tag sen att det va just så; 40 grader på flick- och 60 grader på pojk-velouren.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • solstraalen

Jeansen med röda sömmar och stjärnor på snörena har min 2åring, dom är ju hur snygga som helst juh! =)

• iAnnaMaria
    solstraalen skrev 2009-08-31 20:13:00 följande:
    Jeansen med röda sömmar och stjärnor på snörena har min 2åring, dom är ju hur snygga som helst juh! =)
    Min också :) Passar toppen på pojk
  • solstraalen

Inväntar bara lite mer kyla, min varma kille fixar inte att ha dom redan :( :)

Åh dom måste oxå va korta.. strl 98 är precis lagom på min 89cms kille..

• Wilmis07

Någon som komme rihåg om fix overallen är vattentät?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • 2007 Mamma

Angående velourbyxorna så är de ej samma grå på flick & på pojk.

Men det stämmer att de olika färgerna skilt sig i storlek men det har ju inte haft att göra med om de hängt på pojk eller flick. Har ett par orange & ett par gröna i samma storlek men de gröna är större, sedan har jag ett par grå och ett par svarta och där är de grå större. Kom ihåg att de var så även på de olika färgerna på baby... Skumt är det iaf.

• maadicken
    Wilmis07 skrev 2009-08-31 20:56:51 följande:
    Någon som komme rihåg om fix overallen är vattentät?
    det är den. vattenpelare på 6000 har jag för mig det var.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8