• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Hej hej!

Tittar in en kort sväng. Vi har precis kommit hem från Skånes djurpark, där vi har haft en toppendag och vi är alldeles sluuuuuuut.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

Nu har vi ätit grillat med en massa tillbehör...mycket gott och så färsk potatis...kan nästan bara äta färsk potatis och vara nöjd...så gott...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-21 10:51:39 följande:
    Jag kommer inte ihåg vad jag ska göra heller så nu försöker jag skriva upp allt. Glömmer tom ibland vad jag håller på med.
    Hoppas du kommer ut ur kaoset snart
    Att göra små minnes anteckningar är nog ingen dum ide, kanske kapar det den inre stressen en aning *kram*

kibell: Hoppas att Bell mått bra under dagen

NYss hemkomna från et par mysiga timmar ute i Tyresö
    Vi grillade - supersmarrigt marinerad fläskfile och til det "Mamma Doris potatissallad", grönsallad, ost & kex
    Supermysigt o trevligt
    Det är tre syskon som har varsin liten stuga på samma tomt, John som är en av Pauls äldsta vänner, hans bror Christian med fru Anki och "lillsyrran" Bettan
    Jag har känt familjen i sju år och alltid tyckt att Anki varit lite "skum" - svårt att säga varför men hon har alltid varit så frånvarande o "stissig", idag var hon en helt ny människa
    Hon såg tio år yngre ut och var supertrevlig och pratade på som aldrig förr... Hon "gick in i väggen" rätt rejält för ett par veckor sedan och sjukskrivningen som hon befinner sig i har verkligen gjort henne gott
    Kul när man får ändra uppfattning - till det bättre - om en människa
  • Heisan

Här blev det spagetti med korv.. JAg är totalt energilös o har tillbringat dagen mad att kolla på film.. FAst sedan fick jag ett ryck o städade o dammade o tvättade gardinerna i vardagsrummet.. Det såg så fördjävligt ut där så jag höll på att bli tokig..
    Jag har slarvat med att tvätta täcken oxå-brukar göra det ofta eftersom påslakan har en tendens att vandra av täckena... Får försöka hinna det i morgon-täcken tar sådan tid att torka..
    Hoppas att jaghar ork att städa lite i morgon med-ska möblera om o göra en ritning för hur Lynnens rum skall byggas o vad som behöver inhandlas...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-21 17:56:47 följande:
    Här blev det spagetti med korv.. JAg är totalt energilös o har tillbringat dagen mad att kolla på film.. FAst sedan fick jag ett ryck o städade o dammade o tvättade gardinerna i vardagsrummet.. Det såg så fördjävligt ut där så jag höll på att bli tokig..Jag har slarvat med att tvätta täcken oxå-brukar göra det ofta eftersom påslakan har en tendens att vandra av täckena... Får försöka hinna det i morgon-täcken tar sådan tid att torka..Hoppas att jaghar ork att städa lite i morgon med-ska möblera om o göra en ritning för hur Lynnens rum skall byggas o vad som behöver inhandlas...
    Se till att ha mycke att göra så kanske Jetta klämmer ut sig fölet när du har som minst tid :-d
  • Kibell

Nu är vi hemma efter en dag ute. Belle och jag grillad etill middag. Nu ligger Lort-Stina i badet Hon har klagat lite på huvudvärk eller när jag frågat så har hon sagt att hon har lite ont. Men hon har lekt hela daegn och varit piggh s nån större fara tror jag inte att det är. Hon har druckit lite mer än igår.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-06-21 18:26:20 följande:
    Nu är vi hemma efter en dag ute. Belle och jag grillad etill middag. Nu ligger Lort-Stina i badet Hon har klagat lite på huvudvärk eller när jag frågat så har hon sagt att hon har lite ont. Men hon har lekt hela daegn och varit piggh s nån större fara tror jag inte att det är. Hon har druckit lite mer än igår.
    Kolla om hon säger det vid speciella tillfällen så du kan förknippa det med något. Ex. vilken tid på dygnet, hur har hon ätit osv osv. Hon kanske tom är så slug som Amelie kan var och hitta på ofta för att slippa undan saker och ting.
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-21 20:49:04 följande:
    Hon får akta sig så hon inte blir uppäten vid frukosten
    Ingen risk-hon är så liten o späd-finns inget kött på den kissen inte..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13