Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Hej hej!
Tittar in en kort sväng. Vi har precis kommit hem från Skånes djurpark, där vi har haft en toppendag och vi är alldeles sluuuuuuut.
Nu har vi ätit grillat med en massa tillbehör...mycket gott och så färsk potatis...kan nästan bara äta färsk potatis och vara nöjd...så gott... ![]()
Här blev det spagetti med korv.. JAg är totalt energilös o har tillbringat dagen mad att kolla på film.. FAst sedan fick jag ett ryck o städade o dammade o tvättade gardinerna i vardagsrummet.. Det såg så fördjävligt ut där så jag höll på att bli tokig..
Jag har slarvat med att tvätta täcken oxå-brukar göra det ofta eftersom påslakan har en tendens att vandra av täckena... Får försöka hinna det i morgon-täcken tar sådan tid att torka..
Hoppas att jaghar ork att städa lite i morgon med-ska möblera om o göra en ritning för hur Lynnens rum skall byggas o vad som behöver inhandlas...
Nu är vi hemma efter en dag ute. Belle och jag grillad etill middag. Nu ligger Lort-Stina i badet
Hon har klagat lite på huvudvärk eller när jag frågat så har hon sagt att hon har lite ont. Men hon har lekt hela daegn och varit piggh s nån större fara tror jag inte att det är. Hon har druckit lite mer än igår.
Min söta kisse..
heisan.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1