• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 08:15:24 följande:
    Vad ska ni på för äventyr?
    Vi ska åka till världens ände och hälsa på Monica & Alex
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-22 08:21:55 följande:
    Vi ska åka till världens ände och hälsa på Monica & Alex
    Så trevligt.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 08:29:14 följande:
    Så trevligt.
    Ja det ska bli kul, det är nästan 2år sen vi träffades sist...

Den här veckan blir en rätt intensiv men rolig vecka
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-22 08:30:32 följande:
    Ja det ska bli kul, det är nästan 2år sen vi träffades sist...Den här veckan blir en rätt intensiv men rolig vecka
    Vad har ni mer på gång då?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 08:34:51 följande:
    Vad har ni mer på gång då?
    I morrn ska jag träffa enn anna kompis, sen är det jobb onsd, to o fredag. På torsdagkväll ska vi in till Humlegården där Paul ska spela Boule och efter det ska vi ut o äta med hans "Boulekompisar"
  • S vali s
    S vali s skrev 2009-06-22 08:41:45 följande:
    I morrn ska jag träffa enn anna kompis, sen är det jobb onsd, to o fredag. På torsdagkväll ska vi in till Humlegården där Paul ska spela Boule och efter det ska vi ut o äta med hans "Boulekompisar"
    Även på fredag em är det en inplanerad tur till sthlm för en fika med en kompis som "passerar" Sthlm då
  • Heisan

Halloj igen.. Nu är det dags för min Hobbit-frukost.. Evelynne är avlämnad på dagis o de andra sover fortfarande..

Vi tog en stilla avlämning där jag hjälpte henne med morgonkissning, hårborstning o solkrämsinsmörjning... Nu är hon ute o leker...

Hon är smått galen när det kommer till att borsta håret-men om hon är på dagis så går det bättre...

• Heisan

Svalis-hälsa Monica......*avundsjuk* vill oxå göra något annat än att försöka handla så mycket mat som möjligt för knappt några pengar alls.. O ja just det-städa..*urk*

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-22 08:50:00 följande:
    Svalis-hälsa Monica......*avundsjuk* vill oxå göra något annat än att försöka handla så mycket mat som möjligt för knappt några pengar alls.. O ja just det-städa..*urk*
    Jag ska hälsa ärkebossen

Nu har min lillskrutt vaknat så nu blir det till att sätta fart
  • Caffreys

Håller på och säger upp abonnemang, ändrar abonnemang mm mm. Många bäckar små.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13