Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Oj vad händer... ...skickar tomt...

Fy vilket väder vi haftidag - det har öst ner....i morgon ska vi ut och grilla med kunder och medarbetare...hoppas på bra väder...

• stora storken

God kväll....

Landat hemma efter en dag med grill och alla kunder/medarbetare...luktar skogsbrand...

Svalis: De blir alltid super lyckat .....så dra ner kraven...städa är bättre efter...

Kazeer: skönt att få ordning på rummet...

Kibell: ugnspannkaka åt vi i går...

Heisan: Jag travade ut en bit i skogen idag...vid grillplatsen och där var det fullt med kantareller....

• stora storken

Undrar vart veckorna tar vägen....dagarna bara rusar iväg...synd bara att helgerna går så fort också...

• stora storken

Sen är det mörkt tidigt som sagt...det som är skönt är faktisk den klara luften då man går till bussen på morgonen....

• stora storken
    S vali s skrev 2009-08-27 21:32:37 följande:
    På tal om tiden... om mindre än en månad fyller Linn 4år Känns ju som om det vore förra veckan jag låg där på salen på Danderyd och höll på att förgås av tristess där dagens stora happening var ronden och em´s ultraljud samt Paul som kom med godis o tidningar  
    Ja det är på barnen man ser att åren går...
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-27 21:38:29 följande:
    Men jag får liksom inte ihop det... hur kan jag ha en son som är 21 Jag fyllde ju nyss 20
  • stora storken

Dags att sova för mig....God natt...

• stora storken

God kväll....så har vi åter avnjutit en god grill med trevliga människor i Frihammra..   Naturligtvis var det "smarrig" fika efter. Efter 4.5 timme bröt vi upp-en trött kille medan mamma/pappa kunde ha suttit några timmar till...

• stora storken

God morgon... Sovit som en stock...detblev inteså många timmar tidigare natt...i natt blev det 12 timmar...

Svalis: Wille somnade innan vi kom ut till stora vägen...

Jag funderar oxå på Ikea men vill även till Ulva kvarn och titta lite på "loppis"... Min gubbe sover på soffan så vi får väl se.....Wille bygger pussel...inga stora tjejer hemma,....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13