-
Vet inte om mina "pryda" kollegor skulle uppskatta det...S vali s skrev 2009-08-09 22:20:44 följande:Vore väl cool att komma till jobbet badklädd
-
Nej nu åfr jag lov att säga god natt....

-
God kväll...
Första dagen på jobbet efter semester....bara 11 månader kvar till nästa sommar semester...
Landade på jobbet och där var det 0 luft - ventilationen fungerar troligen inte och har någon ringt om det....VA? ska man göra det....trodde det var tillfälligt...så hur länge har ni gått i detta...ja så där 3 veckor....tillfälligt...undrar hur man tänker...
..
Hade värdens huvudvärk innan dagen var över....och inne var det ca 30 grader och ingen luft....*Jippppiiiiii*NOT*...
I morgon ska jag ringa ventilationskillarna,...så får dom åter komma och konstatera att fastigheten är för stor för den "lilla" ventilationen och tyvärr blir er byggnad drabbad....som alla andra gånger...
Nu har jag gnällt klart....i övrigt så blev det en flygande start....med "kund" på sjukhus och en massa "rapport" från mina kollegor....längtar efter semester...
...men det är så det skall vara...så man kommer igång igen... 
-
I övrigt är det bra....åkte buss i morse...som jag aldrig gör annars...men det är så dåligt med parkeringar så nu tog jag tjuren vida hornen köpte ett 30 dagars kort...det går juh bra nu när vi inte behöver köra W till dagis i U-a..

-
god kväll...
Svalis: Vilken tur det att ni hittade BAmse igen.....ibland är det som vinna högsta vinst. Min "gubbe" tappade förlovningsringen det första han gjorde då vi förlovat oss och var på resa till Finland - badade på hans pappas landoch tappade den i vattnet...letade och letade...utan resultat...men så tänktehan precis innan dom skulle sätta sig i bilen åka hem-nu ärsolen framme om jag går ner och tittar en sista gång - ringen kanske blänker i solskenet....och där lågdenplötsligt....en liten solskenshistoria som man kan skratta åt....
Kibell:Härligt med ny tvättmaskin...slut med tvättstuga på söndagar nu?
Boppie:Bra invistering med årskort...
Kazeer/Mrs V/modesty:vink....vink....
-
Dags att kasta sig i säng...God natt..
Svalis: Du får hälsa tillbaka....kul att er dag blev lyckad....
-
God kväll....
Hur har ni det i tråden...hinner inte läsa i kapp...har en kille som står i trappen...jag SKA bada KOM NU....
-
Nu så ligger Wille - Henry kom precis i från sin tur med Mc och la sig för att läsa...
...det´blev MulleMeck.... 
-
God kväll...
Här har precis molnen krockat som Wille ¨säger....med andra ord åska.... HÄr om dagen gick åskan när W var på dagis då satt det 4 barn och stor tjöt i soffan....då förklarade fröknarna det med att molnen krockar....
-
Nu är det dags att ta sig i säng....läsa lite...vaknade 5 i morse...vår lille man och väckte Henry och mig...*jäääääääääääääääsp*......god natt..