Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Jo han växer och växer...och mamma hinner inte med...köpte st 98 på byxor..ocy fick se att hjälp...dom är precis...så det är bara investera i 104...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Vi prövade en gång på gamla ikea U-a att lämna Wille - vi kom till sofferna då ropade dom... ...de blir till att vänta till nästa gång...

• stora storken
    S vali s skrev 2009-08-19 21:12:41 följande:
    Ikväll har vi pratat sjukhus o operationer, Linns kompis Liam ska operera bort halsmandlarna o polyperna i morgon - hur förklarar man för en snart 4åring vad narkos är F*n vi måste skaffa en bra "Hur funkar det" bok
    Oj stackars liten....men det är bra om man har problem...hälsa så mycket...
    Ska tänka på Liam i morgon...
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-08-19 21:13:42 följande:
    Härligt Du får se till att hänga med i svängarna, snart växer han om dig
    ...ja det är bara "snart" en halv meter kvar...
  • stora storken

Nu ska jag kasta mig i säng....god natt...

• stora storken

God kväll...

Jag tänker nog vacinera mig....jag kan tänka mig att om man skulle insjukna och bli rejält dålig så är det större risk än biverkningar - ofta dom som får biverkningar beror på så kallade "tilläggs" saker - dåligt imunförsvar, infektion i kroppen, dåliga värden  annan sjukdom-allergi mot ägg.

SEn kanske jag inte kan tala "för" att min personal skall vacinera sig om jag inte själv gör det...

• stora storken

Nu var det dags för nattning av Wille...en trött kille...om han fick bestämma hade han sovit för 2-3 timmar sen....men nu fick han inte det....*elaka mamma*..

• stora storken

God morgon/fm...

Här klev vi upp vid 8.30 - Wille sov till 8.00...så skönt att få vakana själv- jag och gubben vaknade vid 7- gillar dessa mornar då man kan få ligga i lugn och ro läsa och vakna till...

Gårdagen på jobbet blev helt upp och ner - jag fick rycka ut och hjälpa till att köra flyttlass åt en kund....plötsligt fanns det ingen assistent med körkort...men men det gick bra. Som tur var så hade jag på morgon packat mitt som skulle med i husvagnen - detta gjorde att HEnry/Wille kunde hämta upp mig på jobbet och sen åkte vi vidare.
    Vi hade tänkt åkatill Vaxholm men campingen där var ur "pissig" så vi fortsatte till Kapellskär lassade av vagnen och till Norrtälje där vi gjorde "Norris" by evening..

Måste ge högsta betyg sen till FLyg fyren då vi handlade där innan vi åkte tillbaka - vilken affär att proviantera i - allt fanns och fint var det... Vilken kött/fisk disk...

I dag blir det en liten tur till Norris igen. Vi hade funderar på en tripp med båten men nej Norris lockar mera....

• stora storken
    MRSVi skrev 2009-08-22 09:28:26 följande:
    T. o . m jag har varit på Flygfyren!
    modestyonly skrev 2009-08-22 09:54:53 följande:
    Jag med!!

Grattis till sora tjejen idag!

Här spö regnar det precis - Wille sitteroch tittar på tv. Tanken var att vi skulle farit in till Norris men det får vänta en stund så vi ser om detta avtar - det skulle juh vara fint väder idag...
  • stora storken
    Heisan skrev 2009-08-22 10:10:51 följande:
    Min nya version utav Imse Vimse Spindel... Mycket poppis.. Imse Vimse Spindel klättra uppför trånFick syn på Heisan, bet henne i tånHeisan hon skrek o föll sen ned o dogImse Vimse spindel satte sig o log....
    : ...den var bra...eller den var annorlunda...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13