• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Gomorron!
    Sista semesterdagarna nu, vi åker till Eskilstuna idag och stannar över helgen!! Ska bo i brorsans hus medans dom åker bort..
    Skönt att sola och bada sin sista lediga helg....

Vi hade en härlig dag på stranden med grillning efteråt hos Mokiia och lilla Alex! Så ska semester vara...

• Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-17 09:38:00 följande:
    Gomorron!Sista semesterdagarna nu, vi åker till Eskilstuna idag och stannar över helgen!! Ska bo i brorsans hus medans dom åker bort..Skönt att sola och bada sin sista lediga helg....Vi hade en härlig dag på stranden med grillning efteråt hos Mokiia och lilla Alex! Så ska semester vara...
    Ha det så jätte skönt.
  • Kibell

God morgon!
    Så underbart att vakna i sin egen säng.
    Måste ge mig ut och handla lite. Mitt kök ekar tomt. Nästan bara stinkosten som finns där

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-15 07:42:56 följande:
    Men snart är ni hemma igen. Enda gången jag längtar hem är när jag är i Norrland annars brukar jag tyckte det är riktigt nice att vara borta.Vi hittar gärna på saker.
    Jo jag gillar att få åka bort men det finns inget härligare än att få koma hem. Hem till sitt, mina saker, mina rutiner...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-17 10:01:12 följande:
    Jo jag gillar att få åka bort men det finns inget härligare än att få koma hem. Hem till sitt, mina saker, mina rutiner...
    hem ljuva hem, det stämmer så bra
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-07-17 10:09:18 följande:
    hem ljuva hem, det stämmer så bra
    Precis, borta bra men hemma bäst!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-17 09:22:10 följande:
    Vi blir tom borta i en vecka med avresa imorgon
    MEN så underbart. Vart ska ni?
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-17 10:01:12 följande:
    Jag tycker så också... samtidigt vill jag resa, fast det börjar bli jobbigare o jobbigare.
  • Kazeer

God middag!

Nu har jag sett det lilla livet inne i magen Jisses, vad det skuttade runt

Mätningarna på embryot/fostret såg bra ut. Däremot så fick BM det till att jag bara är i vecka 11+5 och inte i 12+5. Det gjorde att blodprovet som jag lämnade för 2,5 vecka sedan lämnades för tidigt. Jag fick gå till provtagningen och lämna ett nytt prov och så ringer BM mig i nästa vecka.

Jag ger inte så mycket för hennes uppskattning av graviditetens längd. Enligt sista mens skulle jag som sagt vara i vecka 12+5. Det innebär att jag skulle ha haft ägglossning den 3 maj. Jag vet med 100% säkerhet att tillverkningen av detta barn gjordes senast den 27 eller 28 april, men en trolig befruktning ett par dagar senare, när jag hade en tidig ägglosning. Allt annat är stört omöjligt och så kan hennes mätningar säga vad de vill. Ja, det är klart. Mats spermier kanske är så livskraftiga att de överlevde nästan 2 veckor...

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-17 07:16:38 följande:
    Orkar du vara så avancerad? Jag målar mig aldrig när jag är ledig, enbart om jag ska ut på festligheter.
    Humöret blir så mycket bättre de dagar jag orkar slänga på lite ögonskugga, eyeliner/kajal och mascara. Fast idag orkade jag inte. Det blir sällan numera.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13