Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gomorron!
Sista semesterdagarna nu, vi åker till Eskilstuna idag och stannar över helgen!! Ska bo i brorsans hus medans dom åker bort..
Skönt att sola och bada sin sista lediga helg....
Vi hade en härlig dag på stranden med grillning efteråt hos Mokiia och lilla Alex! Så ska semester vara...
God morgon!
Så underbart att vakna i sin egen säng.
Måste ge mig ut och handla lite. Mitt kök ekar tomt. Nästan bara stinkosten som finns där ![]()
God middag!
Nu har jag sett det lilla livet inne i magen
Jisses, vad det skuttade runt
Mätningarna på embryot/fostret såg bra ut. Däremot så fick BM det till att jag bara är i vecka 11+5 och inte i 12+5. Det gjorde att blodprovet som jag lämnade för 2,5 vecka sedan lämnades för tidigt. Jag fick gå till provtagningen och lämna ett nytt prov och så ringer BM mig i nästa vecka.
Jag ger inte så mycket för hennes uppskattning av graviditetens längd. Enligt sista mens skulle jag som sagt vara i vecka 12+5. Det innebär att jag skulle ha haft ägglossning den 3 maj. Jag vet med 100% säkerhet att tillverkningen av detta barn gjordes senast den 27 eller 28 april, men en trolig befruktning ett par dagar senare, när jag hade en tidig ägglosning. Allt annat är stört omöjligt och så kan hennes mätningar säga vad de vill. Ja, det är klart. Mats spermier kanske är så livskraftiga att de överlevde nästan 2 veckor...