• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Linn och jag är precis hemkomna från Norrtälje och det som hände där får mig verkligen att fundera över hur folk tänker, eller rättare sagt varför dom inte tänker...

När vi handlat färdigt och var tillbaks till bilen så paserade vi en bil som var parkerad mit i solgasset, utanför bilen stod en förtvivlad tjej som stopade mig
    - Jag har stått här i ett par minuter, barnet gråter därinne i bilen ( jo det hade jag ochså uppmärksammat, en kille på 3-4år )
    Grabben satt bakåtvänd, fastspänd i sin stol och med solen gassande in genom rutan rätt på huvudet
    Jag tog Linn och gick tilbaka in på ÖB och bad dom ropa ut i högtalararna, vilket dom gjorde och sen gick jag tilbaka ut dit igen tätt följd av en personal från ÖB.
    När det inte dykt upp ngn inom ett par minuter ringde personalen från ÖB till polisen som direkt skulle åka dit, då valde jag att gå därifrån eftersom jag började få "hyenakä'nslor" av allt folk som började samlas och han från ÖB lovade att stanna kvar tills alt fått sin upplösning.

Hur fan kan man läm,na ett barn ensamt i bilen i det här vädret

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-17 12:39:00 följande:
    Linn och jag är precis hemkomna från Norrtälje och det som hände där får mig verkligen att fundera över hur folk tänker, eller rättare sagt varför dom inte tänker...När vi handlat färdigt och var tillbaks till bilen så paserade vi en bil som var parkerad mit i solgasset, utanför bilen stod en förtvivlad tjej som stopade mig- Jag har stått här i ett par minuter, barnet gråter därinne i bilen ( jo det hade jag ochså uppmärksammat, en kille på 3-4år ) Grabben satt bakåtvänd, fastspänd i sin stol och med solen gassande in genom rutan rätt på huvudet Jag tog Linn och gick tilbaka in på ÖB och bad dom ropa ut i högtalararna, vilket dom gjorde och sen gick jag tilbaka ut dit igen tätt följd av en personal från ÖB.När det inte dykt upp ngn inom ett par minuter ringde personalen från ÖB till polisen som direkt skulle åka dit, då valde jag att gå därifrån eftersom jag började få "hyenakä'nslor" av allt folk som började samlas och han från ÖB lovade att stanna kvar tills alt fått sin upplösning.Hur fan kan man läm,na ett barn ensamt i bilen i det här vädret
    Idioter.
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-17 12:16:33 följande:
    God middag!Nu har jag sett det lilla livet inne i magen Jisses, vad det skuttade runt Mätningarna på embryot/fostret såg bra ut. Däremot så fick BM det till att jag bara är i vecka 11+5 och inte i 12+5. Det gjorde att blodprovet som jag lämnade för 2,5 vecka sedan lämnades för tidigt. Jag fick gå till provtagningen och lämna ett nytt prov och så ringer BM mig i nästa vecka. Jag ger inte så mycket för hennes uppskattning av graviditetens längd. Enligt sista mens skulle jag som sagt vara i vecka 12+5. Det innebär att jag skulle ha haft ägglossning den 3 maj. Jag vet med 100% säkerhet att tillverkningen av detta barn gjordes senast den 27 eller 28 april, men en trolig befruktning ett par dagar senare, när jag hade en tidig ägglosning. Allt annat är stört omöjligt och så kan hennes mätningar säga vad de vill. Ja, det är klart. Mats spermier kanske är så livskraftiga att de överlevde nästan 2 veckor...
    Kul att du fick se livet skutta runt därinne
    Känner igen det där med uträkningar osv *grr*
  • Kibell
    Linn och jag är precis hemkomna från Norrtälje och det som hände där får mig verkligen att fundera över hur folk tänker, eller rättare sagt varför dom inte tänker...När vi handlat färdigt och var tillbaks till bilen så paserade vi en bil som var parkerad mit i solgasset, utanför bilen stod en förtvivlad tjej som stopade mig- Jag har stått här i ett par minuter, barnet gråter därinne i bilen ( jo det hade jag ochså uppmärksammat, en kille på 3-4år ) Grabben satt bakåtvänd, fastspänd i sin stol och med solen gassande in genom rutan rätt på huvudet Jag tog Linn och gick tilbaka in på ÖB och bad dom ropa ut i högtalararna, vilket dom gjorde och sen gick jag tilbaka ut dit igen tätt följd av en personal från ÖB.När det inte dykt upp ngn inom ett par minuter ringde personalen från ÖB till polisen som direkt skulle åka dit, då valde jag att gå därifrån eftersom jag började få "hyenakä'nslor" av allt folk som började samlas och han från ÖB lovade att stanna kvar tills alt fått sin upplösning.Hur fan kan man läm,na ett barn ensamt i bilen i det här vädret
    Puckon!

Nu väntar tvättstugan...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-17 12:57:01 följande:
    Puckon! Nu väntar tvättstugan...
    Men det är ju fredag

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-17 13:00:27 följande:
    Men det är ju fredag
    Japp men även semester så jag kan ha den när jag känner för det...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-17 13:31:19 följande:
    Japp men även semester så jag kan ha den när jag känner för det...
  • Caffreys
    Ja hur fan tänker folk. Idioter.
  • Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-17 11:45:09 följande:
    MEN så underbart. Vart ska ni?
    Vet inte riktigt vad det blir för rutt.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13