• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Jag har *peppar peppar* bara haft UVI två gånger och fy för den lede vad ont det gjorde.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Nu ska jag sova. KUB-UL i morgon och jag är sååå nojjig. Jag har en lång lista över tänkbara scenarier som snurrar i skallen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-16 22:00:42 följande:
    Nu ska jag sova. KUB-UL i morgon och jag är sååå nojjig. Jag har en lång lista över tänkbara scenarier som snurrar i skallen.
    Jag ska tänka på dig...
    Ja uvi brukar ju göra dhävulskt ont, men inte på mig av ngn anledning
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-16 21:35:14 följande:
    Jag satt och tittade på en del trådar i forumdelen "Tävlingar" och hittade några tävlingar med Mrs V-foton, som jag naturligtvis röstade på. Det roliga var att jag tog en titt på tävlingsbidragen och kom fram till vilket jag jag gillade bäst - och i 100% av fallen var det Mrs V som var fotograf!
    Oj då. Tack! Fast man ska alltid rösta rättvist!
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-16 22:00:42 följande:
    Ta inte ut nåt i förskott, allt är som det är ändå, oavsett om du nojar eller inte....
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-16 21:42:42 följande:
    Det känns som om det varit full rulle hela dagen idag...Besök på vc, röntgen o sen full rulle härhemma Mysan har fått börja vara ute utan sele... *pust* Jag är nojjigare än en första gångsmamma av värsta sorten Hennes trygghetszon utökas mer o mer och hon är en riktig liten tuffing Hon kommer dock bara att få vara ute när vi är ute tillsammans med henne nu tills hon har blivit rejält mkt större
    Det finns ju förstås andra kaxiga stora katter i närheten som måste skydda sitt revir, så det är bäst att vänta, tycker jag med.
  • Kibell

Halloj!
    Nu har vi landat hemma. Känns hur skönt som helst Det är härligt att resa bort men jag älskar att få komma hem igen

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-16 23:33:29 följande:
    Halloj!Nu har vi landat hemma. Känns hur skönt som helst Det är härligt att resa bort men jag älskar att få komma hem igen
    Välkommen hem
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-16 22:31:03 följande:
    Det finns ju förstås andra kaxiga stora katter i närheten som måste skydda sitt revir, så det är bäst att vänta, tycker jag med.
    Precis, det finns ju en ( som jag vet ) elak dj*** som bor här i området, grannens honkatt är ochs¨å rätt relig även om Bosse numera satt henne på plats
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-16 23:33:29 följande:
    Halloj!Nu har vi landat hemma. Känns hur skönt som helst Det är härligt att resa bort men jag älskar att få komma hem igen
    Välkommen hem.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13