• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-20 11:28:03 följande:
    Frågade precis Belle om hon ville träffa Linn och Helen i stan.-JA!!, fick jag till svar
    Vad trevligt
    Jag ska se till att sätta lite fart här nu då
    Har du mitt mobilnr
    Jag ska kolla om jag har ditt... annars kan du ju inboxa mig så kollar jag här innan vi ger oss iväg
  • S vali s

Men shit, jag tror att FK´s hemsida har fått svininfluensa - den är segare än segast

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-20 11:29:11 följande:
    Vad trevligt Jag ska se till att sätta lite fart här nu då Har du mitt mobilnr Jag ska kolla om jag har ditt... annars kan du ju inboxa mig så kollar jag här innan vi ger oss iväg
    Ja jag har ditt.
    Inboxar mitt.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-20 11:33:16 följande:
    Ja jag har ditt.Inboxar mitt.
  • Kibell

Då ska vi med sätta fart. Belle måste in i duschen.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

kibell: Jag  hör av mig när vi kommit iväg, då vet jag ju på ett ungefär när vi är inne i stan

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-20 12:04:45 följande:
    kibell: Jag  hör av mig när vi kommit iväg, då vet jag ju på ett ungefär när vi är inne i stan
    Gör det.
    Vart landar ni ugefär i stan? Tänkte om vi kommer in tidigare så jag vet på ett ungefär avrt vi ska hålla oss.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Halloj!
    Id ag blev det till att tvätt och fixa en del.Vi har hunnit med en sväng till farmor också...nu "lurar" jag, Wille samt Petra på ta oss till U-aoch kolla på jeans åt Petra...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-20 10:56:15 följande:
    Lynnen får lära sig att dricka välling i mugg moddan: Kroppen vaknar nog till liv, efter fem minuter på jobbet har den glömt sitt semestermode kazeer: Lek kanske är avkopplande nog Här fryser vi vidare Jag gav mig på att montera Linns gunga... Hmmm.... repet till den var ungefär 20cm för kort för att vi skulle kunna ha den där vi har planerat så vi måste åka o köpa ett längre rep *stackars oss*
    Äsch-hon gillar flaskan o får ha den så länge hon vill... *hukar mig av rädsla för FL-mammorna*
  • Heisan

Fyndade ett par Tretorn-stövlar till Evelynne på Granngården. 99:- Helt ok... Bra kvalité...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13