• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan

Halloj, här hade kattfan tuggat sönder Lynnens flasknapp=smäre katastrof. Men jag kom upp i all afall o har nu varit i affären o handlat smarrig frulle o hundarna är rastade-så helt negativt var det inte...

• modestyonly

Gomorron!
    Äntligen har man sovit en hel natt, det var klibbigt igår kväll, men sen blev det bättre...och jag kunde ha balkongdörren öppen, eftersom folk var vänliga nog att inte sitta och skrika i lekparken

Kl 15, börjar jag jobba, undrar hur man ska få kroppen i jobb tempo??

• Kazeer

När vi hade ätit pannkakor, la jag Gustav för att han skulle vila lite. Han låg kanske i fem minuter och sedan kikade han ut genom dörren. Jag sa till honom att antingen skulle han sova eller så fick han leka inne på sitt rum. Han lyssnade på mig Han har lekt inne hos sig i över en halvtimme nu.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-20 09:27:04 följande:
    Halloj, här hade kattfan tuggat sönder Lynnens flasknapp=smäre katastrof. Men jag kom upp i all afall o har nu varit i affären o handlat smarrig frulle o hundarna är rastade-så helt negativt var det inte...
    Lynnen får lära sig att dricka välling i mugg

moddan: Kroppen vaknar nog till liv, efter fem minuter på jobbet har den glömt sitt semestermode

kazeer: Lek kanske är avkopplande nog

Här fryser vi vidare
    Jag gav mig på att montera Linns gunga... Hmmm.... repet till den var ungefär 20cm för kort för att vi skulle kunna ha den där vi har planerat så vi måste åka o köpa ett längre rep *stackars oss*
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-20 10:56:15 följande:
    Lynnen får lära sig att dricka välling i mugg moddan: Kroppen vaknar nog till liv, efter fem minuter på jobbet har den glömt sitt semestermode kazeer: Lek kanske är avkopplande nog Här fryser vi vidare Jag gav mig på att montera Linns gunga... Hmmm.... repet till den var ungefär 20cm för kort för att vi skulle kunna ha den där vi har planerat så vi måste åka o köpa ett längre rep *stackars oss*
    Det är irriterande, när man inte kan göra klart saker.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-20 11:05:38 följande:
    Det är irriterande, när man inte kan göra klart saker.
    Exakt, speciellt när man har en förväntansfull 3åring som vill prova sin nya gunga
    Nu kunde hon testa lite sådär halvt om halvt och kom sen med den brilljanta iden
    - Mamma dom har snören på Clas Olsson, vi kan åka till Stockholm vet jag

Ja vi gör nog det framåt em, först ska vi bara ta en riktigt lång promenad med Apollo så att han lugnar ner sig lite
  • Kibell

Det var kallt vid badet! Belle stackaren är alldeles blå om läpparna så hon ska få ta en varm dusch. Sedan vill hon in till stan, helst BR
    Svalis, när tänkte ni vara i stan?

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-20 11:25:14 följande:
    Det var kallt vid badet! Belle stackaren är alldeles blå om läpparna så hon ska få ta en varm dusch. Sedan vill hon in till stan, helst BR Svalis, när tänkte ni vara i stan?
    Jag tänkte precis gå ut en sväng med Apollo sen åker vi in, skulle tippa att vi är inne runt tvåtiden... Ska vi kanske ses
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-20 11:26:23 följande:
    Jag tänkte precis gå ut en sväng med Apollo sen åker vi in, skulle tippa att vi är inne runt tvåtiden... Ska vi kanske ses
    Det skulle ju vara trevligt
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Frågade precis Belle om hon ville träffa Linn och Helen i stan.
    -JA!!, fick jag till svar

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13