• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

*pust*

Anna och jag har roat oss med att sitta o fylla 6cl plastmuggar med fransk chokladmousse - det var tidödande

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-11 21:42:04 följande:
    Svalis: Skumt ex. Tänk så mycket bättre han har det nu!
    Hon e skitskum, eller ja den uppfattningen har jag fått efter vad Paul har berättat och då är han ändå en mkt mkt sympatiskt o snäll man som bara pratar gott om sitt ex, skulle han ngn gång säga nå´t fördelaktigt så skyndar han sig snabbt att säga nå´t positivt
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-11 22:30:10 följande:
    Varför är det bättre/sämre än här eller facebook?
    Du pratar en och en och lika snabbt som om du pratade i tele
  • Caffreys

God morgon!

Lämnat dottern på dagis. Idag blir det dagisavslutning kl. 15. Jag satte in pengar på Räddabarnen men tyvärr hinner dom inte få det idag.

• MRSVi

God morgon.

Här ser det ut som sommar.
    Jag ska ut o handla till i morgon, lite ananas som ska marineras, o diverse andra grejer.
    Insåg att jag klantat till det lite med middagsmenyn i morgon, jordgubbar i huvudrätten o ananas i efterrätten... skit samma, nu orkar jag inte tänka om, dessutom kan det vara nyttigt för svärmor att äta mera frukt!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-12 08:40:24 följande:
    God morgon.Här ser det ut som sommar.Jag ska ut o handla till i morgon, lite ananas som ska marineras, o diverse andra grejer.Insåg att jag klantat till det lite med middagsmenyn i morgon, jordgubbar i huvudrätten o ananas i efterrätten... skit samma, nu orkar jag inte tänka om, dessutom kan det vara nyttigt för svärmor att äta mera frukt!
    Det är väl inte som om hon tänker vara nöjd ändå?
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-12 08:32:15 följande:
    God morgon!Lämnat dottern på dagis. Idag blir det dagisavslutning kl. 15. Jag satte in pengar på Räddabarnen men tyvärr hinner dom inte få det idag.
    Det blir säkert bra när det än kommer
  • modestyonly

Igårkväll, fick jag hjälp av Hanna att fota en massa barnkläder! Nu är det bara till att lägga upp dom också!! Skönt att få det gjort, jag har skjutit upp det hur länge som helst!!

• Caffreys
    modestyonly skrev 2009-06-12 09:40:12 följande:
    Igårkväll, fick jag hjälp av Hanna att fota en massa barnkläder! Nu är det bara till att lägga upp dom också!! Skönt att få det gjort, jag har skjutit upp det hur länge som helst!!
    Det är just det där att komma till skott.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13