• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-12 21:24:32 följande:
    Go kväll brudar Vi har haft en helt underbar dag och har precis sparkat iväg Anna, Magnus, Joakim & Johan in till Norrtälje för vidare party Magnus kompis Johan konstaterade att Anna har en supercool morsa och bonusfarsa
    Ett gott betyg..
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-12 21:27:14 följande:
    Ett gott betyg..
    Vi är ju som vi är
    Skämt å sido men skänt att han känner sig hemma och bekväm
    Johan äör en sportnörd som kollar Eurosport dagligen, när han hörde att Paul jobbar där så blöev han lite ställd och sa sen - F*n jag tyckte att din röst lät bekant
    Paul ska ju jobba där hela helgen och Johan blev eld o lågor när Paul sa att dom kunde glida förbi i en av hans pauser så skule han visa dom runt
    I gengäld skulle Johan fixa en guidad tur på Ringhals när vi kommer och hälsar på ANna
  • modestyonly
    Go kväll brudar Vi har haft en helt underbar dag och har precis sparkat iväg Anna, Magnus, Joakim & Johan in till Norrtälje för vidare party Magnus kompis Johan konstaterade att Anna har en supercool morsa och bonusfarsa
    Härligt med en lyckad fest!!!
  • Kazeer
    Det låter härligt!

Hur är det med Linn?
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Klart ni är supercoola.
    Gick maten åt?
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-12 21:36:39 följande:
    Det låter härligt!Hur är det med Linn?
    modestyonly skrev 2009-06-12 21:36:24 följande:
    Härligt med en lyckad fest!!!
    I morswe var jag redigt stressad och fräste åt min man att dte här var minsann den absolut sista tillställningen jag var med och fixade.
    Nu ikv'äll kan jag glatt konstatera att självklart kommer vi att fixa partyn igen

Linn är superförkyld och lite "halvhängig" men hon har varit en kämpe idag, så otroligt snäll och underbar, när alla gått hem vid halvsju däckade hon på direkten
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-12 21:39:00 följande:
    Klart ni är supercoola.Gick maten åt?
    Nästan allt, det finns lite "svullmat" till kidsen när dom kommer hem inatt
    Vi börjar bli riktigt duktiga på att beräkna buffe numera
  • Kazeer

God morgon!

Här har vi varit vakna och uppe sedan klockan fem. Det var inte Gustav som vaknade först utan det var maken. Inte konstigt, eftersom han somnade redan vid niotiden i går kväll. Nu håller han på att göra sig i ordning inför en tur till Kristianstad. Sommarkursen han ska läsa på Kristianstad högskola börjar idag.

Gustav och jag tittar på "I drömmarnas trädgård". Det känns som om jag kan det utantill vid det här laget.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13