• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-11 19:17:42 följande:
    tänkte precis messa att domskulle titta efter en choklad kaka jordgubb...så svängde dom upp på infarten....
    *dumma dom*

• stora storken

svalis: Jag känner igen det där....istället för att säga som så okej jag gör ett kvitto på alla utlägg så splittar vi det.....

Gubben upptäckte att det var så skönt mc väder...så därför kom dom hem så tidigt... ...nu ska han ut och leka igen....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-11 19:24:54 följande:
    svalis: Jag känner igen det där....istället för att säga som så okej jag gör ett kvitto på alla utlägg så splittar vi det..... Gubben upptäckte att det var så skönt mc väder...så därför kom dom hem så tidigt... ...nu ska han ut och leka igen....
    Helt underbart väder, svårt att tro att det ska bli regn o blåst imorgon

Ja... man är väl dum... men samtidigt så orkar jag inte tjafsa man kan ju tycka att han borde ha ett hum om vad saker o ting kostar...
  • Caffreys

Go kväll!

Kom hem för en stund sedan varit en lååååååååång dag. Amelie är badad och nu ska jag ta ett bad.

va härligt att solen skiner.

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 19:17:48 följande:
    Haha, nu såg jag att du skrivit om Marabous nya Ja vi ska hälsa på, Carola o jag tänkte ta Linn o Liam med oss ner på en "minisemester" i augusti, åka tåg o bo på hotell *mysigt*Fy f*n vad mesig jag är Nu ringde xet o bad om ursäkt för att han inte engagerat sig i Annas student men han har haft så mkt på jobbet Vad svarar jag - Det är lungt, vi kör samma upplägg som med Joakim om du vill kan du ju få betala skylten...*suck* Ibland blir jag trött på mig själv
    Ge dig själv en fet spark därbak!! Du kunde säga att du lagt ca 6000 på allt, så han kan själv välja vad han vill bidra med!!
  • S vali s

moddan: Så, nu har jag gett mig en fet spark därbak och dessutom bankat huvudet i väggen samt rabblat mantrat "puckopuckopucko"

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-11 20:48:19 följande:
    moddan: Så, nu har jag gett mig en fet spark därbak och dessutom bankat huvudet i väggen samt rabblat mantrat "puckopuckopucko"
    Har du bränt cheesecaken?
  • MRSVi

Jag är nyfrissad, o middagen intogs på pizza Hut, de hade nåt Happy Hour deal, så det var billigt o bra, o servicen var så fantastiskt bra att jag trodde jag var nånannanstans!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-11 20:56:13 följande:
    Har du bränt cheesecaken?
    Hon brände möjligheten att klämma lite pengar ur sitt ex
Svar på tråden Kärringmaffian del 13