• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    Heisan skrev 2009-06-12 15:42:23 följande:
    Jag pratade just med henne o hon hade mått ordentligt illa i ett par dagar, men började nu må bättre. Så hon skulle kika in senare...
    Och här är hon

Så roligt det var att prata en stund med Heisan i eftermiddags! Jag har som sagt mått riktigt pyton i några dagar, inte fått behålla just någonting. Jag har känt mig som en trött, urvriden trasa. Jag har varit hemma från jobbet i två dagar och bara sovit mellan besöken på toa. Nu börjar det kännas bättre. Jag har fått behålla det jag har ätit sedan lunch även om jag fortfarande mår pyton.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-12 17:40:08 följande:
    Och här är hon Så roligt det var att prata en stund med Heisan i eftermiddags! Jag har som sagt mått riktigt pyton i några dagar, inte fått behålla just någonting. Jag har känt mig som en trött, urvriden trasa. Jag har varit hemma från jobbet i två dagar och bara sovit mellan besöken på toa. Nu börjar det kännas bättre. Jag har fått behålla det jag har ätit sedan lunch även om jag fortfarande mår pyton.
    Trevligt att se dig, trots att du inte mår bra.
  • MRSVi

Svärmor ringde strax innan jag skulle gå o hämta Anton, de ska ju komma upp i morgon... trodde jag, men de har bestämt sig för att komma redan i kväll, "vi går UT o äter, men du kan väl ringa när det passar att vi kommer över i morgon bitti". O jag som var alldeles ostressad innan är nu asirriterad, för jag tycker inte att man gör så.

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-12 17:53:59 följande:
    Svärmor ringde strax innan jag skulle gå o hämta Anton, de ska ju komma upp i morgon... trodde jag, men de har bestämt sig för att komma redan i kväll, "vi går UT o äter, men du kan väl ringa när det passar att vi kommer över i morgon bitti". O jag som var alldeles ostressad innan är nu asirriterad, för jag tycker inte att man gör så.
    Jag håller med dig, så gör man inte!
  • Kazeer

Jag har precis hunnit läsa ikapp. Och nu kom det besked från köket att middagen är klar, så jag får väl gå dit och peta i mig lite. Det blir för en gångs skull inte kyckling utan spaghetti och köttfärssås.

• Kibell

God kväll!
    Äntligen fredag. 2 veckor kvar att jobba

Kul att se dig igen Kazeer

♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Jaghar fått min nya kamera i dag o jag är såå glad.. Kamera no 5 sedan Lynnen föddes.. Tar ungarna sönder denna med så..

En Nikon för 700:- JAg önskar att den hade lite bättre zoom-men för det priset är jag supernöjd..

Svar på tråden Kärringmaffian del 13