• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Heisan skrev 2009-06-12 18:27:09 följande:
    Jaghar fått min nya kamera i dag o jag är såå glad.. Kamera no 5 sedan Lynnen föddes.. Tar ungarna sönder denna med så.. En Nikon för 700:- JAg önskar att den hade lite bättre zoom-men för det priset är jag supernöjd..
    Nya kameror är kul!
  • MRSVi

Nelo tog en fågel, o försökte komma in med den, men jag såg henne o hann låsa kattluckan... hon lekte med den i säkert en halvtimme, den var redan död när jag först såg den. Sen åt hon upp den. Rubbet. Vincent tog nog ett par tuggor också. Det ligger kvar tre fjädrar, det är allt. Urk.

• Kazeer

Mrs V: Vad skönt att du hann låsa luckan!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-12 20:38:36 följande:
    Mrs V: Vad skönt att du hann låsa luckan!
    Jepp. Hon fattade inte varför jag röt NOOO, BAD CAT!!! genom fönstret varje gång hon kom nära, samt fräste o viftade med naglarna på vad jag tyckte var kattvis.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-12 20:42:16 följande:
    Jepp. Hon fattade inte varför jag röt NOOO, BAD CAT!!! genom fönstret varje gång hon kom nära, samt fräste o viftade med naglarna på vad jag tyckte var kattvis.
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-06-12 20:42:16 följande:
    Haha, får mig att tänka på de som filmade en älg som blev jagad utav en björn o de försökte få den att sluta genom att hojta märkliga ljud..
  • Kazeer

Vädret har varit überruskigt idag. Regnet har vräkt ner och det har blåst halv storm. Gustav insisterade på att ha vantar på sig, när det var dags att gå till förskolan i morse. Det är svårt att tro att vi är nästan halvvägs in i juni. Det kändes mer som september-oktober.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-12 21:04:01 följande:
    Vädret har varit überruskigt idag. Regnet har vräkt ner och det har blåst halv storm. Gustav insisterade på att ha vantar på sig, när det var dags att gå till förskolan i morse. Det är svårt att tro att vi är nästan halvvägs in i juni. Det kändes mer som september-oktober.
    Det var höstigt här häromdan... i dag har det varit strålande. Nelo var konstigt nog genomblöt om bakkroppen när hon kom med fågeln... jag gissar att någon tagit till vattenslangen.
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-12 21:06:50 följande:
    Det var höstigt här häromdan... i dag har det varit strålande. Nelo var konstigt nog genomblöt om bakkroppen när hon kom med fågeln... jag gissar att någon tagit till vattenslangen.
    Stackars Nelo!
  • S vali s

Go kväll brudar

Vi har haft en helt underbar dag och har precis sparkat iväg Anna, Magnus, Joakim & Johan in till Norrtälje för vidare party
    Magnus kompis Johan konstaterade att Anna har en supercool morsa och bonusfarsa

Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden Kärringmaffian del 13