• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-11 18:05:53 följande:
    En stila undran... Om man har separerat sen åtta år tillbaka ( ja flyttat ifrån varandra sen tio år )  "firar" man eller rättare sagt uppmärksammar man sin brölopsdag då Paul berättade att han fått sms från soin fd fru "Grattis på vår tjugoåriga brölopsdag, hoppas at alt är bra med dig. Kram" Ok om man uppmärksammat " Idag skulle vi ha firat..." men ett "Gratitis" är man skild så kan man väl knappast fira bröllopsdag
    ja det var ganska lustigt! Visst tänker man att man gifte sig ett visst datum, dom flesta år, men att skicka ett grattis, skulle vara ganska fånigt, kanske till och med ses som en elak gliring!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-11 18:09:56 följande:
    ja det var ganska lustigt! Visst tänker man att man gifte sig ett visst datum, dom flesta år, men att skicka ett grattis, skulle vara ganska fånigt, kanske till och med ses som en elak gliring!!
    Hade hon fått bestämma så hade dom fortsatt i samma spår, dvs hon hade både ätit kakan o haft den kvar - ja kort sagt haft två partnerns
    Nåja, hade sms:et kommit för nå´t år sedan hade mina horn i pannan definitivt vuxit. Nu kände jag mest - jaha Varför ett Grattis
    Helt ok att man tänker på dagen, ja kanske t.o.m skickar iväg ett neutralt med typ " I år hade vi firat 20.... "

Nåja....
  • stora storken

Svalis:skickar hon grattis på den dag skilsmässan gick igenom oxå?

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-11 18:16:07 följande:
    Hade hon fått bestämma så hade dom fortsatt i samma spår, dvs hon hade både ätit kakan o haft den kvar - ja kort sagt haft två partnerns Nåja, hade sms:et kommit för nå´t år sedan hade mina horn i pannan definitivt vuxit. Nu kände jag mest - jaha Varför ett Grattis Helt ok att man tänker på dagen, ja kanske t.o.m skickar iväg ett neutralt med typ " I år hade vi firat 20.... "Nåja....
    nej inte ens det.....
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-11 18:16:53 följande:
    Svalis:skickar hon grattis på den dag skilsmässan gick igenom oxå?
    Skulle inte tro det
  • stora storken

jag kan släng en tanke på den dagen då jag och mitt ex gifte oss men det beror mer på att min syster firar då eftersom vi hade dubbel bröllop.....

• stora storken

här tittar vi på Nicke....

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-11 18:19:32 följande:
    jag kan släng en tanke på den dagen då jag och mitt ex gifte oss men det beror mer på att min syster firar då eftersom vi hade dubbel bröllop.....
    Det har hänt att jag tänkt til, men det beror mest på att Anna fyller år dagen före
    Men som sagt, pratat med xet om det har jag aldrig gjort
  • modestyonly

Jag kommer ihåg min bröllopsdag, eftersom jag kommer ihåg den bara! Har ju inte gift om mig, men jag har inga diskussioner med mitt ex om den! Finns definitivt inget att fira! Som sagt, underlig människa..

Svar på tråden Kärringmaffian del 13