• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Gustav ligger och sover. Han var ganska trött efter vår andra frukost. Han har blivit rejält förkyld igen.

Själv ligger jag på soffan och vilar. Jag är hungrig - igen! Fast jag kan inte riktigt komma på vad jag vill äta... Jo, syrligt godis men något sådant har jag inte hemma Fiskpinnar skulle inte vara helt fel heller men det har jag inte heller hemma

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly

Gomorron!!
    Här är det dunderförkylning hos Oscar, så alla aktiviteter är inställda, hade tänkt åka till Mookia och Alex idag och Eskilstuna, och hälsa på pappa imorgon...får bli städning istället..

Grattis Kibell på 25-årsdagen

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-13 10:56:19 följande:
    Den bilden såg jag på bilddagboken igår kväll och den är så fin. Jag tänkte på den igen i morse
    Jag ville ju passa på at ta en bild nu när jag hade dom alla tre hemma och på gott humör
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-13 10:58:32 följande:
    Gustav ligger och sover. Han var ganska trött efter vår andra frukost. Han har blivit rejält förkyld igen.Själv ligger jag på soffan och vilar. Jag är hungrig - igen! Fast jag kan inte riktigt komma på vad jag vill äta... Jo, syrligt godis men något sådant har jag inte hemma Fiskpinnar skulle inte vara helt fel heller men det har jag inte heller hemma
    Skicka "gubben" till affären..
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-06-13 11:01:32 följande:
    Skicka "gubben" till affären..
    Han är i Kristianstad
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-13 10:58:32 följande:
    Gustav ligger och sover. Han var ganska trött efter vår andra frukost. Han har blivit rejält förkyld igen.Själv ligger jag på soffan och vilar. Jag är hungrig - igen! Fast jag kan inte riktigt komma på vad jag vill äta... Jo, syrligt godis men något sådant har jag inte hemma Fiskpinnar skulle inte vara helt fel heller men det har jag inte heller hemma
    Du låter... gravid

moddan: Hoppas Oscar kryar på sig snabbt. Hur är det med Janne

Linn är ochså förkyld... Har sådär en tio-tolv röda prickar som kliar... ser ut som myggbett ungefär
  • Kazeer

Det gick bra att äta lite överblivna popcorn från igår kväll Nu ska jag väl i alla fall kunna hålla mig fram till lunch.

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-13 11:00:45 följande:
    Jag ville ju passa på at ta en bild nu när jag hade dom alla tre hemma och på gott humör
    Kan vara nog så svårt
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-13 11:07:36 följande:
    Kan vara nog så svårt
    Oftast ett omöjligt uppdrag... Kan tänka mig hur det är med fem stycken
  • S vali s

Linn tittar på Bolt filmen för sådär sjunde gången
    Hon såg den på bio två gånger och har verkligen längtat efter att den skulle komma ut på Dvd

Svar på tråden Kärringmaffian del 13