• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Kazeer: SÅ jobbigt du har med illamående...*kram*...kul med lite rörelse i magen...de är så häftigt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Mrs V: Blir lite "avis" - jag säger varje år efter jul att i år då ska jag vara ute i tid och börja....men så går tiden och plötsligt är det en vecka kvar till jul och stressen infinner sig....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

Heisan: Ja vad säger man Baksidan med att bo på en liten ort är att det rätt ofta blir en massa skitprat och att folk hänger på utan att egentligen ha någon koll på läget

• S vali s
    stora storken skrev 2009-09-01 19:34:19 följande:
    Mrs V: Blir lite "avis" - jag säger varje år efter jul att i år då ska jag vara ute i tid och börja....men så går tiden och plötsligt är det en vecka kvar till jul och stressen infinner sig....
    *Nickar igenkännande*

Linn o jag har precis bakat "LilleFe muffins"
    Ja jag vet att det är fusk med bakmixer men vad gör man när lilltrollet ser en av sina seriefavoriter på ett mixpaket
    Jo man köper paketet och ställer sig och bakar tillsammans, dom doftar gott men för min del är det flytande föda ett dygn till så jag får näja mig med att titta på Linn när hon mumsar muffins
  • Kazeer

Heisan: Usch, vad tråkigt att du har sådana grannar

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Gustav är nattad. Det var en lång procedur ikväll. Han har svårt att komma til ro.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

God afton.

Jag har just beundrat en gulgrå himmel, riktigt tjusig...

• MRSVi

Heisan: Men då är det ju bra att soc o länsstyrelsen kommer, så får du ju, som du säger, svart på vitt på att det inte finns några anmärkningar.

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-09-01 19:34:19 följande:
    Ahmenasså, nu har jag ju bara köpt EN lite julklapp... jag kommer nog i vanlig ordning att handla i december! Jag gillar julhandeln!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-01 20:22:44 följande:
    God afton.Jag har just beundrat en gulgrå himmel, riktigt tjusig...
    Linn konstaterade att homlen var hennes favorit ikväll - den var rosa
Svar på tråden Kärringmaffian del 13