• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

Jag tror att jag har fått illamåendet från helvetet. Jag är som mannen på restaurangen i en av Monty Pythons filmer

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

God morgon gott folk

Man o barn är ivägskickade så nu ska jag krypa ner i sängen igen *skönt*

kazeer: Hoppas verkligen att illamåendet ger med sig

• Kazeer

Om en liten stund ska jag försöka klä på min lilla ål til pojke hans kläder.

• Kibell

God morgon!
    Jag vill med krypa ner i sängen igen...men det får jag onte
    Idag är det f-möte på skolan...

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

God morgon.

I dag ska vi ut på stan o mäta barnfötter, se till att Anton har ett par exemplar av hela o rena skoluniformer i rätt storlek, o kanske lite annan allmän klädshopping också.

• Kazeer

Att Gustav börjar på förskolan kl 9 suger verkligen. Han hinner komma igång med sin lek här hemma och vill absolut inte gå till förskolan. Det är likadant varje gång Det är gnäll och bråk ända tills vi kommer utanför dörren. Har vi bara kommit ut, så går det bra. Då blir han på gott humör igen och det är inga problem, när vi väl är framme vid förskolan. Det är i alla fall något att vara tacksam för.

• Kibell

Här har en gnällig sur liten donna avlämnats till dagis. Jag har hunnit handla lite. Snart dags att åka till jobbet.
    Mornarna med Belle är inte roliga numera. Först tar hon tid på sig att vakna, sen dröjer det innan hon kan börja äta och att ta på kläderna tar längst tid. Men jag låter ju henne sitta och titta på Barnkanalen när hon vaknar och det verkar inte funka något bra. Så från och med imorgon så äter vi i köket sen kan hon se på Barnkanalen.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

kazeer & kibell: Mornar som blir jobbiga är inge kul
    Det är svårt att hitta en rutin som passar, speciellt när man har lite skiftande tider

moddan: Hoppas du o Oscar hottar på nå´t skoj

Mrs V: Hoppas att shoppingturen var lyckad

• Kazeer

Svalis: Somnade du om?

Svar på tråden Kärringmaffian del 13