• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-09-01 20:44:30 följande:
    Linn konstaterade att homlen var hennes favorit ikväll - den var rosa
    Även himlen ler mot Linnsan!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-01 20:48:25 följande:
    Även himlen ler mot Linnsan!
    Skönt att den ler mot någon just nu
    Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-09-01 20:24:41 följande:
    Heisan: Men då är det ju bra att soc o länsstyrelsen kommer, så får du ju, som du säger, svart på vitt på att det inte finns några anmärkningar.
    Jo det är sant, men de var här för mindre än ett år sedan...*suckelisuck* Då blev jag anmäld utav en mamma till en utav Sandras klasskamrater....

Jag ska rama in besluten o ge till grannen...
  • stora storken

Nu ska jag leta mig i säng - god natt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    Heisan skrev 2009-09-01 21:18:54 följande:
    Jo det är sant, men de var här för mindre än ett år sedan...*suckelisuck* Då blev jag anmäld utav en mamma till en utav Sandras klasskamrater....Jag ska rama in besluten o ge till grannen...
    Vad sa de när du konfronterade dem?
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-09-01 21:24:49 följande:
    Vad sa de när du konfronterade dem?
    Ja jag minns knappt... Är helt slut i huvudet...
    Jag har inte pratat med "startaren" ännu...

Men gubben som jag pratade med tyckte att min går ser förskräcklig ut. Ja sade jag men jag är sjuk o jag orkar inte alltid hålla efter. Istället för att hålla på o anmäla så kan man ju fråga om man behöver hjälp.
    Men skatan o hennes man hade inte pratat om att jag är sjuk, bara annat skit...
    Jaja, jag frambringar detta hos folk eftersom det händer mig överallt-vart jag än bor. O adrig finns det någon substans i det. *dubbelsuck*

Jag kommer att bli den där tanten som sitter i ett torp i skogen o alla pratar skit om henne-men ingen känner henne..
  • Heisan

Fast nu ska jag ut med hundarna-o hör o häpna-jag ska åka ut i skogen..

• modestyonly
    Heisan skrev 2009-09-01 21:43:22 följande:
    Fast nu ska jag ut med hundarna-o hör o häpna-jag ska åka ut i skogen..
    Nu har jag aldrig haft hund, men är inte skogen, typ, utmärkt för att rasta en hund på???
  • Heisan
    modestyonly skrev 2009-09-01 22:32:56 följande:
    Nu har jag aldrig haft hund, men är inte skogen, typ, utmärkt för att rasta en hund på???
    Jo det är ju det.. Gubben som var här tyckte att det var en konstig sak att anmärka på..

Sedan hade de oxå påstått att hundarna sitter mycket i bilen... För att i nästa mening säga att hundarna hoppar ut ur bilen för att jag saknar bakruta...

Jag brukade ha hundarna i bilen på morgonen i våras, efter morgonkisset-så att man kunde klä på barn utan hundhjälp...

Äsch nu ska jag inte skriva mer om detta... Jag blir bara så jefla trött på folk....
  • Heisan

O inte fasen kom muraren idag-så ännu en dag utan värme o varmvatten.. Måste duscha i kallt vatten i morgon...*brrrr*

Svar på tråden Kärringmaffian del 13