Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Efter tandläkarbesöket tog min man o jag en liten sväng i Täby C, efter en halvtimme kunde vi konstatera att trots att vi var där utan Linn hade vi inhandlat 3presenter till henne
En av dom fick hon nu ikväll "Stora Varför då" boken ![]()
Paul o Linn leker med Linns My Little Pony, tydligen är det ponnykalas på gång och Paul försöker lite pedagogiskt uppfostra sin dotter att gästerna inte alls behöver ha paket med sig.
Linn i sin tur blir sur på ponnisarna som kommer utan present till den som fyller år
![]()
God kväll!
Den här dagen har gått i illamåendets tecken
Jag har mått pyton och varit dödstrött. Ingen bra kombination, när man har en 2,5-åring hemma hela dagen. Det är ingen överdrift att säga att det var skönt, när Mats kom hem.
Nu sover Gustav i alla fall. Jag har satt in alla Mats DVD-filmer i de nya "DVD-väskorna". Fyra stora pappkassar med gamla fodral ska till soptippen. Det är så skönt att vara av med dem.
Svalis: Att spendera pengar hos tandläkaren är ungefär lika roligt som att spendera pengar hos bilverkstan
Dessutom är tandläkaren obehaglig att gå till ... oavsett om han är snygg eller inte ![]()
kazeer: Hoppas att morgondagen blir bättre ![]()