• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan

Jag var just i skogen med hundarna. Men jag vände när Adina tittade in mot skogen , stannade o hukade sig..

De höll sig märkligt nära mig de små hundarna..

• S vali s
    Heisan skrev 2009-09-02 23:11:36 följande:
    Fast jag gillar min flummiga gräsmatta-den är full av blommor o grodor o annat skoj. Jag har klippt gräset runt barnens sandlåda, så att bränässlorna hålls i schack.. men jag gillar ängslooken..
    Finns det ngn lag som säger att alla måste ha välklippta greener i trädgården
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-09-02 23:15:18 följande:
    Det är tydligen respektlöst mot alla andra att inte hålla hålla det kort...
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-09-02 23:18:32 följande:
    Det är tydligen respektlöst mot alla andra att inte hålla hålla det kort...
    Aha... Tja, jag tycker ju att det är ganska respektlöst att skriva på en lista utan att veta vad man skriver under...
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-09-02 23:26:25 följande:
    Aha... Tja, jag tycker ju att det är ganska respektlöst att skriva på en lista utan att veta vad man skriver under...
    Nejdå-det är bara för att hjälpa stackars mig...
  • MRSVi

Heisan: Hoppas det går bra i morgon. Men i långa loppet kanske det är bättre i en liten ort att spela med... jag menar att dödskallelyktor o uppspikade rapportkopior på anslagstavlor förmodligen får folk att nicka menande ännu mera? Bjud hem sladdertackorna på bullar istället, om du ändå har storstädat!

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-09-02 23:15:18 följande:
    Om du tar betalt av golfspelare måste du nog ha det!
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-09-02 23:40:47 följande:
    Heisan: Hoppas det går bra i morgon. Men i långa loppet kanske det är bättre i en liten ort att spela med... jag menar att dödskallelyktor o uppspikade rapportkopior på anslagstavlor förmodligen får folk att nicka menande ännu mera? Bjud hem sladdertackorna på bullar istället, om du ändå har storstädat!
    Nej jag ska inte sätta upp rapporten på anslagstavlan. Alla grannarna ska få en kopia istället.

Jag älskar döskallar-har en älgskalle på väggen vid ytterdörren.
    Jag klarar inte av att spela med.
    Jag är trevlig mot folk, jag följer lagen o resten ska de andra skita i...
  • MRSVi
    Heisan skrev 2009-09-02 23:43:39 följande:
    Nej jag ska inte sätta upp rapporten på anslagstavlan. Alla grannarna ska få en kopia istället.Jag älskar döskallar-har en älgskalle på väggen vid ytterdörren. Jag klarar inte av att spela med.Jag är trevlig mot folk, jag följer lagen o resten ska de andra skita i...
    Jag håller med dig där, resten SKA de andra skita i, men det är ju uppenbart att de inte gör det... så du får förmodligen räkna med att det kommer att fortsätta så.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13