Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu ska jag uppsöka sängen. Trött. Får se om det finns någon plats för mig där. Stella och Saba har i alla fall inte intagit sina platser där ... än .. så det finns hopp.
God natt!
Ramlade in i en tråd där folk "namndroppar" kändisar dom på ett eller annat sätt har mött och jag blir helt mållös och finner det rätt roande att vuxna människor facineras av "kändisar" så till den milda grad att de känner ett behov av att tala om "Jag känner X" "Jag har varit på party med Y" "Jag har serverat Z" "Jag stod brevid XX"......
Om en fjortonåring tyckte att det var lite cool och ville dela med sig skulle jag förstå men här pratar vi vuxna människor, borde man inte ha passerat det stadiet då
![]()
Halloj, jag somnade vid halv nio o det medföljde att Emma sover i soffan, att Sandra väckte mig för läxförhör o skällde på mig att hundarna skulle ut-men jag somnade om, vaknade tre skulle ta bilen till macken o tanka-den liggen tvärsöver gatan-fick soppatorsk o så är det en lite uppåtlutning som gjorde att jag inte kunde putta bilen hela vägen till pumpen...
Nåväl-hem o hämta petflaska o sedan tanka, ut i skogen en snabbis, in hit en snabbis o nu ska jag tillbaka till värmen brevid Lynnen.
Hon som alltid velat sova ensam i sin säng vill nu bara sova i min säng-brevid mig...
God morgon!
Vaknade ett par gånger under natten men tycker ändå att jag har sovit riktigt gott.
Jag har precis skrivit ett gratulationskort till min "faster" som fyller 70 år på måndag. Det var på uppdrag från min pappa. Han ansvarar för presentköpet. Det är alltid så pirrigt att skriva gratulationskort på någon annans uppdrag. Tänk om jag skulle skriva fel! Men det gjorde jag inte. Mats ska ta med sig kortet och lägga i pappas brevlåda idag.