• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-09-02 23:49:58 följande:
    Jag håller med dig där, resten SKA de andra skita i, men det är ju uppenbart att de inte gör det... så du får förmodligen räkna med att det kommer att fortsätta så.
    Ja jag räknar kallt med det-det är ju inte ens ett år sedan jag hade både djurskydd o soc här..
    Men den här djurskyddskillen var supertrevlig-jag sade till honom att vi ses vid nästa anmälan..

Det tråkiga är att de inte ser att de tar resurser i onödan. Det kostar ju skattebetalarna pengar om jag ska utredas varje år...

Måste tillägga att alla mina djur var väldigt bra omhändertagna, välskötta o vid gott hull..
  • Heisan

Men hallåååå, sover ni eller.. Jag har just skurat köket o när det är klart så ska jag montera mitt köksbord.. Ett härligt stort o stabilt bord-tyvärr brunt, men jag ska måla det antikvitt...

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-09-02 23:40:47 följande:
    Heisan: Hoppas det går bra i morgon. Men i långa loppet kanske det är bättre i en liten ort att spela med... jag menar att dödskallelyktor o uppspikade rapportkopior på anslagstavlor förmodligen får folk att nicka menande ännu mera? Bjud hem sladdertackorna på bullar istället, om du ändå har storstädat!
    Jag instämmer i din poäng, ibland är det bättre att "spela med" även om det frångår ens principer.

Jag har sjäöv bott på liten ort och lärde mig snabbt att det lugnaste var att spela med deras regler, nu gällde det ju betydligt enklare saker, det handlade mer om vilken roll man skulle inta som ex "fotbollsförälder".... {#lang_emotions_dreamer}
  • Kazeer

God morgon!

Här snörvlas det fortfarande ganska så ordentligt men kan jag i alla fall andas genom näsan. Man får vara glad för det lilla.

Gustav ska inte till förskolan idag. Jag håller på att packa inför dagen. Vid niotiden ska vi åka till mormor, som ska passa Gustav några timmar mitt på dagen.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Svalis: Vilken alldeles genomj*vlig historia! Hoppas dina vänners dotter återhämtar sig och får den vård hon behöver.

Heisan: Lycka till idag!

Mrs V: Stackars groda.

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-09-03 07:44:15 följande:
    Svalis: Vilken alldeles genomj*vlig historia! Hoppas dina vänners dotter återhämtar sig och får den vård hon behöver.Heisan: Lycka till idag!Mrs V: Stackars groda.
    Det är en sanslös story, dom har blivit så illa behandlade/nonchalerade under den här tiden att man häpnar och inte tror att det är sant {#lang_emotions_demon}
    Kort sagt, dom har lekt med tjejens liv och än är det ingen som kan säga något om utgången

By the way kazeer, har jag missat att läsa om det eller är det idag ni ska på UL
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-09-03 07:47:20 följande:
    Det är en sanslös story, dom har blivit så illa behandlade/nonchalerade under den här tiden att man häpnar och inte tror att det är sant Kort sagt, dom har lekt med tjejens liv och än är det ingen som kan säga något om utgången By the way kazeer, har jag missat att läsa om det eller är det idag ni ska på UL
    Japp, UL idag.

Kommer de att anmäla läkarna/sjukhuset?
  • Kazeer

Frukost, klä på sig, rasta Stella och sedan iväg...

Ha en bra dag!

• stora storken

God morgon...

Snart på väg till Enköping... ..inge kul men får göra det bästa...

Heisan: Hoppas det går bra idag...*stor lyckatillkram*

Svalis: Blir det junibacken?

Kazeer: lycka till med UL hoppas h*n vinkar...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13