• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-09-03 19:21:41 följande:
    Nu så har jag landat hemma efter en "tuff" dag... Kibell: Klistrad när det är dags för promenaden... Svalis: Hur var det på Junibacken? Har dom skickat hem "J" idag?Heisan: Skönt att det gick bra...de visste vi juh... Mrs V: Aj aj inte gå ut utan mobil...
    När ska han ut och rymdpromenera?
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    Kazeer skrev 2009-09-03 19:48:41 följande:
    När ska han ut och rymdpromenera?
    Jag såg precis att det är kl 23.19 ... då lär jag sova

Jag tror att jag har varit väldigt spänd inför dagens UL. När jag kom hem till min mamma, somnade jag sittandes i en stol. Det var inte särskilt bekvämt men jag vet inte vad som hade kunnat hålla mig vaken i det läget. Jag var helt sluuuuuuuut!
  • stora storken

Kazeer: Synd att promenaderna är så sent....men man kan följa dom på "bloggen" ist...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi

Vi har ätit middag på Pizza Hut... jag hade en 50 procents rabattkupong, så då är det ok att gå dit tycker jag. Men det var ok, faktiskt, servicen mycket bättre än tidigare, o tiramisun mycket bra! Alice åt hoummos o brödpinnar till förrätt, så hon var glad också... ända tills hon tappade sin ballong på hemvägen. "Jag tyckte inte om den ballongen! Den var dum!"

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-09-03 19:32:28 följande:
    Gustav var ute i uterummet, när regnet började vräka ner. Mats gick ut för att dra igen dörrarna. Nu är Gustav väldigt bekymrad över att regnmätaren står kvar ute i regnet
    Ajdå!
  • Kibell

Ja jag kommer se en stund av rymdpromenaden ikväll Jag börjar ju inte förrän 10.30 imorgon.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav har äntligen gått och lagt sig. Jag har plockat fram mitt godis, som jag köpte tidigare idag och som jag längtat efter hela kvällen.

• Kibell

Ska göra mig en kopp te och synda med en bulle

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-09-03 21:05:25 följande:
    Gustav har äntligen gått och lagt sig. Jag har plockat fram mitt godis, som jag köpte tidigare idag och som jag längtat efter hela kvällen.
    Så gör jag också ibland, smygäter choklad när barnen lagt sig... vuxna människan!
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-09-03 21:08:15 följande:
    Så gör jag också ibland, smygäter choklad när barnen lagt sig... vuxna människan!
    Det blev både godis och Coca Cola ikväll. Jag kommer att falla i sockerkoma, när jag går och lägger mig.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13