• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-06-16 21:59:16 följande:
    När jag väl satt mig vid adtorn så går tiden utan att jag gör nåt. Riktig tidstjuv datorn är
    Så sant...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Kazeer: Jo han gillar bilar...och moped som han mitt bland alla Mc killar/tjejer..

• stora storken

Lite otydlig där.....Wille stod mitt i alla Mc...som ställdes ut  och sa lyriskt....moped och pekade på den ena efter den andra....

• Kibell

Stroken, har du hört från Svalis idag?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-06-16 22:05:53 följande:
    Lite otydlig där.....Wille stod mitt i alla Mc...som ställdes ut  och sa lyriskt....moped och pekade på den ena efter den andra....
    Jag misstänkte att det var så du menade

Nu SKA jag marschera iväg till badrummet. Mats och Gustav sover. Det är dags att jag också kommer i säng.

God natt!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-16 21:47:41 följande:
    Hon brukar ju vara inne iaf nån gång under dagen..
    Hej brudar

Jag lever och har hälsan, är på ett strålande humör
    Först jobbade jag till två, hämtade Linn på dagis, hem o hämtade material till årsmötet och sne åkte Linn o jag in till Sthlm. Gick lite på stan i väntan på Paul, åt middag och sen iväg på årsmöte med curlingen
    Så skönt, nu har jag bara en sak kvar att göra och sen är min anställning som deras kanslist över *yippey*
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-16 22:08:41 följande:
    Jag misstänkte att det var så du menade Nu SKA jag marschera iväg till badrummet. Mats och Gustav sover. Det är dags att jag också kommer i säng.God natt!
    Marsch iväg nu
    Sov sen gott!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-16 22:11:46 följande:
    Hej brudar Jag lever och har hälsan, är på ett strålande humör Först jobbade jag till två, hämtade Linn på dagis, hem o hämtade material till årsmötet och sne åkte Linn o jag in till Sthlm. Gick lite på stan i väntan på Paul, åt middag och sen iväg på årsmöte med curlingen Så skönt, nu har jag bara en sak kvar att göra och sen är min anställning som deras kanslist över *yippey*
    Där är du ju! Undrade just var du var. Hålla på ränna på stan så där, det går ju inte för sig utan att meddela tråden
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Svalis: Aja baja....2 meter i från datorn...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13