• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-16 22:24:39 följande:
    Jag har sorg i hjärtat... Annas flytt känns nästan som att avsluta ett förhållande, det värker i hjärtat så man inte tror att man ska överleva Igår kväll satt Linn med sitt gosedjur och sa sorgset - Jag tänker.... jag tänker på Anna oich det gör ont här...... sen pekade hoin på hjärtat
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-16 22:28:20 följande:
    *kram*....förstår det...försök planera in ett besök...så kanske det lättar upp...
    Det kommer ju att bli lättare för varje dag som går
    T.o.m Paul som inte är någon stor man av "prata känslor" har pratat massor om hur mycke han saknar Anna...

Linn har en helt underbar "fröken" på dagis, idag när jag hämtade Linn så sa hon
    Helen, nu menar jag allvar och vill verkligen att du ska lyssna... När ni behöver barnvakt är det bara att säga till, Linn fåpr jättegärna komma till mig, jag är oftast hemma på kvällar och helger och behövs det får hon jättegärna sova över och det menar jag verkligen, jag ställer mer än gärna upp som en vän {#lang_emotions_heart}
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-16 22:24:39 följande:
    Jag har sorg i hjärtat... Annas flytt känns nästan som att avsluta ett förhållande, det värker i hjärtat så man inte tror att man ska överleva Igår kväll satt Linn med sitt gosedjur och sa sorgset - Jag tänker.... jag tänker på Anna oich det gör ont här...... sen pekade hoin på hjärtat
    *kram*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Mitt sovrum - min säng! - är ockuperat av två snarkande individer av manligt kön. Jag tänker inte ens försöka sova där Jag har i alla fall duschat och tvättat håret

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-16 22:31:59 följande:
    Det kommer ju att bli lättare för varje dag som går T.o.m Paul som inte är någon stor man av "prata känslor" har pratat massor om hur mycke han saknar Anna... Linn har en helt underbar "fröken" på dagis, idag när jag hämtade Linn så sa honHelen, nu menar jag allvar och vill verkligen att du ska lyssna... När ni behöver barnvakt är det bara att säga till, Linn fåpr jättegärna komma till mig, jag är oftast hemma på kvällar och helger och behövs det får hon jättegärna sova över och det menar jag verkligen, jag ställer mer än gärna upp som en vän
    Se till att komma ihåg det!
  • stora storken
    Det kommer ju att bli lättare för varje dag som går T.o.m Paul som inte är någon stor man av "prata känslor" har pratat massor om hur mycke han saknar Anna... Linn har en helt underbar "fröken" på dagis, idag när jag hämtade Linn så sa honHelen, nu menar jag allvar och vill verkligen att du ska lyssna... När ni behöver barnvakt är det bara att säga till, Linn fåpr jättegärna komma till mig, jag är oftast hemma på kvällar och helger och behövs det får hon jättegärna sova över och det menar jag verkligen, jag ställer mer än gärna upp som en vän
    Härligt....
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    Vad härligt att kunna finna en vän i dagispersonalen som ställer upp
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Nu ska jag kasta mig i säng....det är så lätt...vid datorna att det blir - jag skall bara "kolla" det och det...sen så flyger tiden iväg....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-16 22:35:45 följande:
    Mitt sovrum - min säng! - är ockuperat av två snarkande individer av manligt kön. Jag tänker inte ens försöka sova där Jag har i alla fall duschat och tvättat håret
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13