• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-06-17 07:13:21 följande:
    Igår när jag var på ett annat besök med en från hr så ställde hon en fråga om nått som gällde tiden sen jag kom tillbaka efter sjukskrivningen och jag kunde inte svara för jag kom verkligen inte ihåg totalt blackout.
    Usch, det låter besvärligt ... och inte alls bra Hur är det att jobba med din coach?
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

God morgon!

Gustav är avlämnad på förskolan. Jag äter frukost. Det var ett misstag att gå iväg utan att äta. Min mage är jättesvullen. Långbyxorna som för 3-4 veckor sedan var så stora i midjan att jag behövde ett skärp för att hålla dem uppe sitter nu åt så att jag måste knäppa upp dem när jag sitter ner.

• stora storken

God morgon...

Sovit som en stock...vaknade av att "gubben" klev upp och inte kunde sova längre...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

God morgon!
    Här lyser solen än så länge

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav sov till kvart i sju i morse. Jag var tvungen att väcka honom för att vi skulle hinna till förskolan i någorlunda tid.

Solen skiner här också ... än så länge. Nu hotar ju SMHI med mer regn . Mats passar på att klippa gräsmattan. Gräset växer som attan och han måste klippa ca var femte dag. Han ska nog gödsla också innan regnet kommer.

• MRSVi

God morgon.

Jag ska ev gå o simma i dag, o sen MÅSTE jag köpa en ny kaffebryggare, jag kan inte leva med pulverkaffe.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-17 08:12:38 följande:
    Gustav sov till kvart i sju i morse. Jag var tvungen att väcka honom för att vi skulle hinna till förskolan i någorlunda tid.Solen skiner här också ... än så länge. Nu hotar ju SMHI med mer regn . Mats passar på att klippa gräsmattan. Gräset växer som attan och han måste klippa ca var femte dag. Han ska nog gödsla också innan regnet kommer.
    Gödsla gräsmattan?
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-17 08:18:29 följande:
    Gödsla gräsmattan?
    Ja, man ska tydligen gödsla och kalka gräsmattan för att hålla mossan borta. Mats har gjort ett schema för hela sommaren
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-17 08:19:58 följande:
    Ja, man ska tydligen gödsla och kalka gräsmattan för att hålla mossan borta. Mats har gjort ett schema för hela sommaren
    Kan man inte gå på den då?
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-06-17 08:21:46 följande:
    Kan man inte gå på den då?
    Inte precis när den är nygödslad. Men dagen efter är vi ute och springer på den igen ... om det inte regnar, förstås.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13