Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nyduschad men vad kallt det är när man kommer ut från duschen brrr ![]()
Linn är lämnad på dagis, hon som aldrig bett om att få gå dit har de senaste dagarna tjatat om dagis och att hon vill dit
Jag ska sätta mig och göra undan det sista kanslistjobbet *yippey*
skriva protokoll varé....
Istället har jag småstädat samt provsmakat den hemmagjorda "Slushen" 
Både ser och smakar betydligt bättre än den man köper, frågan är om Linn kommer att tycka detsamma - hon älskar den där läbbigt blå eller gröna sörjan man köper ![]()
Jag har en ny kaffebryggare, allt är som det ska.
Det blev ingen simning, jag kom ihåg att Anton behöver både skolskor o fotbollsskor, o sen behövde jag ägg också... jag har börjat köpa ägg på vår torgmarknad, lokala frigående höns, o mycket billigare än på affären. Sen känner jag mig så miljövänlig när jag tar med min gamla tomma äggkartong o ber dem fylla upp den...
Vi har varit och midsommarhandlat. Vi har dessutom köpt ett matbord till vardagsrummet.
För ett tag sedan hittade vi ett ekbord med fyra stolar på IKEA och det skulle ha kostat drygt 8000 kr. Idag tittade vi in på Mio och där stod ett snarlikt bord fast med sex stolar. Pris: 5000 kr. Vi slog till direkt. Det var rejält nedsatt i pris eftersom det var förra årets "modell".
Halloj-här är man trött som få, är snart Midsommarfirande med dagis...
Hästen kör med falsk marknadsföring..
Det blir väl som när jag väntade Emma, jag köpte en katt eftersom jag var övertygad om att det inte skulle komma en bebbe..
Nu så har vi landat hemma igen efter besök hos kompis och en tur till mormor också...nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen... ![]()