• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-17 16:06:05 följande:
    Precis kommit hem. Coach besöket resulterade i ett läkarbesök som resulterade i 3 v. sjukskrivning (till att börja med) + en rekommendation att uppsöka medicinakuten för att kolla hjärtat. Det får bli imorgon efer att jag lämnat på dagis.
    Bra att du blev sjukskriven och skönt att få hjärtat kollatr i morgon *kram*
  • S vali s

Jag hämtade Linn klockan tre, sen packade vi en liten "picknic" dvs smörgås, kakor o hallonsaft och gick ut på skogspromenad
    Vi var ute drygt en o en halvtime i skogen, sen när vi kom hem gungade vi en stund o lekte i sandlådan, sen bad, middag oich nu ligger Linn i soffan o myser

Bilbliotek HuvA... Jag är värdelös på att komma ihågt att lämna tillbaka böckerna kan knappt minnas när jag lånade en bok sist, kanske för tio år sen

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-17 17:45:57 följande:
    Här blir det köttfärssås och spagetti.....på beställning från Wille...
    Det blev det här med, eftersom det bara är Linn o jag hemma så blev det prinsessmakaroner o findus k-sås på burk {#lang_emotions_laughing}
  • stora storken

Nu badar VI....eller rättare sagt Wille men jag är nog minst lika blöt...efter allt stänkande...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Min "gubbe" har stuckit iväg till Vengarn...eller vad det heter...det är Mc och bil träff där....lääääängtar ozze efter egen tid.... ...men men...jag få skylla mig själv får ta och "knycka" till mig lite....har juh semester....eller hur det nu var...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-17 19:40:18 följande:
    Min "gubbe" har stuckit iväg till Vengarn...eller vad det heter...det är Mc och bil träff där....lääääängtar ozze efter egen tid.... ...men men...jag få skylla mig själv får ta och "knycka" till mig lite....har juh semester....eller hur det nu var...
    Egentid är skönt - har jag hört

Min plan funkade - Linn sover nu sött
    Känns lite konstigt att he en hel kväll för sig själv Vad ska man göra nu liksom
    Har inte ens nå´t att städa eftersom jag plockade undan o dammsög på em, tvättkorgarna gapar tomma....
    Konstig känsla som sagt
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-17 19:45:06 följande:
    Egentid är skönt - har jag hört Min plan funkade - Linn sover nu sött Känns lite konstigt att he en hel kväll för sig själv Vad ska man göra nu liksom Har inte ens nå´t att städa eftersom jag plockade undan o dammsög på em, tvättkorgarna gapar tomma.... Konstig känsla som sagt
    Ta det bara  lugnt...gör dig en kopp kaffe och njut... ...jag fick precis hem alla tonåringar...så här tog friden slut med Wille i badet och mamma vid datorn...
  • stora storken

Min kollega i från Borlänge är ute med husbil i Italien...hon bloggar...och Ann drägglar...bara 30 grader minst i luften och 28 i vattnet...inte ett dugg "avis"...

• MRSVi

Jag slet som ett djur i trädgården i eftermiddags, o grävde egenhändigt nästan en hel rabatt. Gissa om jag är stolt?! Nu väntar jag bara på värken...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-17 19:58:39 följande:
    Min kollega i från Borlänge är ute med husbil i Italien...hon bloggar...och Ann drägglar...bara 30 grader minst i luften och 28 i vattnet...inte ett dugg "avis"...
    Fy vad otrevligt det låter, varmt, svettigt....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13