Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Jag hämtade Linn klockan tre, sen packade vi en liten "picknic" dvs smörgås, kakor o hallonsaft och gick ut på skogspromenad
Vi var ute drygt en o en halvtime i skogen, sen när vi kom hem gungade vi en stund o lekte i sandlådan, sen bad, middag oich nu ligger Linn i soffan o myser
Bilbliotek
HuvA... Jag är värdelös på att komma ihågt att lämna tillbaka böckerna kan knappt minnas när jag lånade en bok sist, kanske för tio år sen
![]()
Nu badar VI....eller rättare sagt Wille men jag är nog minst lika blöt...efter allt stänkande... ![]()
Min "gubbe" har stuckit iväg till Vengarn...eller vad det heter...det är Mc och bil träff där....lääääängtar ozze efter egen tid....
...men men...jag få skylla mig själv får ta och "knycka" till mig lite....har juh semester....eller hur det nu var... ![]()
Min kollega i från Borlänge är ute med husbil i Italien...hon bloggar...och Ann drägglar...bara 30 grader minst i luften och 28 i vattnet...inte ett dugg "avis"... ![]()
Jag slet som ett djur i trädgården i eftermiddags, o grävde egenhändigt nästan en hel rabatt. Gissa om jag är stolt?! Nu väntar jag bara på värken...