• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-10 19:06:28 följande:
    På dom stod de inga nr vad jag kan minnas. Men de konserterna står på den skivan. Så du kan inte missa Dom står på nåt. Såg ett klipp där en av dansarna inte höll på att komma loss när dom skulle dansa vidare. Visade i slow motion. Jävligt diskret I must say
    tycker det är så jobbigt med skivorna ,de har så liten text  ska kikar sen

Det är inget fel att vilja lägga en blomma på graven ,det som är fel tycker jag är  om man letar efter en grav som ingen vill att nån ska finna ,och det lär det finnas många som vill hitta den
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 19:40:17 följande:
    tycker det är så jobbigt med skivorna ,de har så liten text  ska kikar sen Det är inget fel att vilja lägga en blomma på graven ,det som är fel tycker jag är  om man letar efter en grav som ingen vill att nån ska finna ,och det lär det finnas många som vill hitta den
    Hihi.. Den ligger iaf där 1-7 skivorna ligger. Näst längst bak eller så
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Kanske om ett par år om gravne får vara ifred, så nkanske familjen inser att det inte är nån fara med graven och öpnnar den för allmänheten.
    Hoppas jag verkligen, för det lär dröja väldigt lääääääänge innan jag ens har råd med en biljett till USA

• mona83
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:32:55 följande:
    Tror även ni att MJ:s barn kommer bli popstjärnor? Dem borde ärvt talangen från sin far.
    Det är inte säkert dom har, sen beror det ju på deras intressen med. Men jag hoppas INTE dom måste in i musikvärlden så tidigt.
    Ett ex. Min moster var jätte duktig på att teckna, så vitt jag vet så har ingen av hennes 2 barn ärvt det
  • nomina
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:32:55 följande:
    Tror även ni att MJ:s barn kommer bli popstjärnor? Dem borde ärvt talangen från sin far.
    Dom verkade ju sen dom var små ha intresse för det iallafall!
    Dom har nog blivit ganska inspirerade av sin far och jag förstår om dom vill gå i hans fotspår.
    Kanske inte alla, men någon av dom kommer nog bli popartist!
    Jag är säker på att vi kommer få se iallafall två av dom i rampljuset i framtiden, även om det inte är på pop/musikscenen!
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-10 20:12:34 följande:
    BTW har ni sett hur det ser ut på min vägg över sängen ? Det finns på mitt galleri här på FL och sen finns det på min blogg där står det vad det står på ena affischen =)
    Jätte fina affischer

Men vad är det med hotmail? Vill ju se m Cdon svarat om The wiz
  • Bevabus

Deras pappa är David Hasselhoff

Brooke skrev 2009-08-10 17:26:19 följande:
    Vilka kända föräldrar har dem då? :O
  • nomina

Förresten, jag fick hem min MJ-docka idag! Grymt läcker!
    Nu står han o glänser i mitt vardagsrum :)

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson