• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-08-10 14:58:13 följande:
    det är det som är så underligt med vissa "fans". att dem förstör mera än vad dem hedrar ibland :S
    jo har aldrig riktigt förstått det där.
    gillade backstreet boys i yngre dar, och läste senare på ett forum att någon hade fått han hår. Hur?
    Jo hon hade slitit av hårtusen från hans hår.
    E man fan så torterar man liksom inte sin idol.
    Men men, det finns väl idioter till allt tyvärrr
  • kardemummakrydda

Dem kan väll sätta upp skottsäkert glas och ha larm på graven.

MissLilo skrev 2009-08-10 14:56:25 följande:
    Är också väldigt imponerad av att de lyckades hålla det hemligt.Men jag hoppas innerligt att hans grav blir offentlig, då jag själv vill gå dit och lägg blommor och sitta där och bara va.Men fan plundra....jovisst kan det ske.Men då är man väl inget riktigt fan?Min tanke iaf.För då skulle man hedra, honom och inte vanhedra hans grav med något sånt sjukt.
  • Bevabus

Haha nämen stackarn!
    Jag har två kompisar som råkar vara döttrar till en Hollywoodkändis. Även fast det inte är döttrarna som är de kända så har även DEM fått stalkers!
    Stalkers kan jag inte begripa mig på. De måste ju va sjuka på något sätt. Hur kan man vilja skrämma ihjäl sina idoler??
    Förstå vad hemskt om man sitter hemma en sen kväll framför tv:n och har det mysigt, så står det plötsligt en människa utanför fönstret och stirrar maniskt på en!!! :O HJÄLP!!!

MissLilo skrev 2009-08-10 15:57:18 följande:
    jo har aldrig riktigt förstått det där.gillade backstreet boys i yngre dar, och läste senare på ett forum att någon hade fått han hår. Hur?Jo hon hade slitit av hårtusen från hans hår.E man fan så torterar man liksom inte sin idol. Men men, det finns väl idioter till allt tyvärrr
  • MissLilo
    Bevabus skrev 2009-08-10 16:34:30 följande:
    Haha nämen stackarn! Jag har två kompisar som råkar vara döttrar till en Hollywoodkändis. Även fast det inte är döttrarna som är de kända så har även DEM fått stalkers!Stalkers kan jag inte begripa mig på. De måste ju va sjuka på något sätt. Hur kan man vilja skrämma ihjäl sina idoler??Förstå vad hemskt om man sitter hemma en sen kväll framför tv:n och har det mysigt, så står det plötsligt en människa utanför fönstret och stirrar maniskt på en!!! :O HJÄLP!!!
    fan....vad sjukt!
    Skullle skitit på mig.
    men det gjorde jag en gång. Gick upp på natten och skulel drick vatten. Hör hur det knackar på fönstret, men tror jag inbildar mig. VEm stå liksom i buskarna 3 på natten. Men så knackar det högre.
    Tittar ditt. Och hoppar säkert 1 meter. Där står en bekant til min man med huvun uppdragen, och stirrar på en.

Tänk att ha så varje dag....nej, det önskar man inte ens fiende ens.

Nej, då har man blivit galen på kuppen. Då är man inte ens fan längre. Utan bara psyko som valtut ett offer.
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-10 14:34:42 följande:
    rååsaHar du kollar igenom väskan? Jag satte på 1993 Live in Israel / 1993 Live in Tokyo Japan / Tour feature skivan . Det var jue inte konsert konserten. Klipp jue.. Hoppade över till Tour feature . Det var kul o se.. Making of Starnger in moscow. Lite längre version. Har du sett? Det var nån jöns där som hade på sig en peruk. Jag förstod inte vad han skulle göra. Hade dom snackat på eng så hade jag förstått, haha!Kollade även på 1996 Live in Seou Korea. Jisses vad koreanerna är lugna o fina av sig. Inge hysteri där inte. O när en tjej får komma upp på scen så är hon coollugn. Följer t om med vakten snällt av från scen sen Ban in Japan är det likadant.
    ska kikar sen minns inte riktig vilka nummer var det på skivorna?
  • Bevabus

Usch fy fan! Sånt där är så fruktansvärt obehagligt...

MissLilo skrev 2009-08-10 16:47:00 följande:
    fan....vad sjukt!Skullle skitit på mig.men det gjorde jag en gång. Gick upp på natten och skulel drick vatten. Hör hur det knackar på fönstret, men tror jag inbildar mig. VEm stå liksom i buskarna 3 på natten. Men så knackar det högre.Tittar ditt. Och hoppar säkert 1 meter. Där står en bekant til min man med huvun uppdragen, och stirrar på en.Tänk att ha så varje dag....nej, det önskar man inte ens fiende ens.Nej, då har man blivit galen på kuppen. Då är man inte ens fan längre. Utan bara psyko som valtut ett offer.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-10 12:01:57 följande:
    hej hejplugga på du
    Så nu är jag hemma, efter att ha suttit på bilskolan i tre timmar i STRÄCK utan att ta en paus.. :O Ojojoj.. Detta kommer inte gå :'(
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:14:49 följande:
    en tjej i en annan tråd hade sin lillebror där ,samma dag de kom så var det en bomb och panik och den dagen de skulle hem  var det okså nån bomb  Men avråder väl inte för att åka dit ,men jag hade inte gjort det.
    Vi kommer inte vara där dem bombar. Vi ska vara på Alcudia..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:43:22 följande:
    ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven  och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder  som sägs  visa var han är bergavd ...
    Jag kommer åka till Neverland och lägga nån blomma. Man kommer aldrig hitta hans grav. Om man inte har riktigt jävla tur. .
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-08-10 14:56:25 följande:
    Är också väldigt imponerad av att de lyckades hålla det hemligt.Men jag hoppas innerligt att hans grav blir offentlig, då jag själv vill gå dit och lägg blommor och sitta där och bara va.Men fan plundra....jovisst kan det ske.Men då är man väl inget riktigt fan?Min tanke iaf.För då skulle man hedra, honom och inte vanhedra hans grav med något sånt sjukt.
    När dem fick tillbaka hans hjärna så ringde dem runt till alla hans närmaste och sa att då vid den tiden ska ni komma till Kyrkogården då begraver vi Michael.. Eller nått sånt. Vill oxå åka dit och sitta där och bara va, kanske gråta en smula..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-10 16:34:30 följande:
    Haha nämen stackarn! Jag har två kompisar som råkar vara döttrar till en Hollywoodkändis. Även fast det inte är döttrarna som är de kända så har även DEM fått stalkers!Stalkers kan jag inte begripa mig på. De måste ju va sjuka på något sätt. Hur kan man vilja skrämma ihjäl sina idoler??Förstå vad hemskt om man sitter hemma en sen kväll framför tv:n och har det mysigt, så står det plötsligt en människa utanför fönstret och stirrar maniskt på en!!! :O HJÄLP!!!
    Vilka kända föräldrar har dem då? :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson