• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • kardemummakrydda

Tror även ni att MJ:s barn kommer bli popstjärnor? Dem borde ärvt talangen från sin far.

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:43:22 följande:

ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven  och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder  som sägs  visa var han är bergavd ...
    Jag vill inte åka dit för att hitta hans grav, jag vill åka dit och känna hans närvaro och inget annat, lägga en blomma på graven och inget annat. Liksaom jag vill åka till Elvis grav i samma veva. Är väl inget fel med det?

Kommer dröja år innan jag ens kommer till USA och då kan dom ha hunnit ändra sig angående Mjs grav
  • Brooke
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:35:46 följande:
    Hur gjorde dem det här`Uppbundna i snören? Hur kan dem stå?www.michaeljackson.com/se/official-photos/948...
    Det är nog ingen som vet hur dem gjorde. Jag tror nog dem använde något i stil med "livlinor" fast ändå så tror jag inte dem hade det, för hur ska dem kunna dansa med dessa linor runt sig?
    Dem har nog jävla starka benmuskler kan de oxå va. Jag vet inte..
    Det där med barnen, vi får se vad tiden utvisar. Jag hoppas innerligt att dem låter sig själva vara barn och sen när dem är i de äldre tonåren att dem tänker ut då om dem vill bli artister/skådisar eller liknande. Dem ska inte känna att dem är tvugna att bli kända bara för att deras pappa va superkänd.
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 16:50:11 följande:
    ska kikar sen minns inte riktig vilka nummer var det på skivorna?
    På dom stod de inga nr vad jag kan minnas. Men de konserterna står på den skivan. Så du kan inte missa
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 18:35:46 följande:
    Hur gjorde dem det här`Uppbundna i snören? Hur kan dem stå? www.michaeljackson.com/se/official-photos/948...
    Dom står på nåt. Såg ett klipp där en av dansarna inte höll på att komma loss när dom skulle dansa vidare. Visade i slow motion. Jävligt diskret I must say
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 19:08:55 följande:
    Är det någon som har låten Say say say??
    Yees Min favvolåt i hörlurarna på gymmet (för hundra år sen då... )
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 19:22:37 följande:
    Kan du skicka över?
    Ja den dan jag kommer in på msn. 3 strular. Kopplats bort hela tin idag. Skitdrygt. Men du märker när du får den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson