• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Det började med att jag hade en vän som hade kontakt med dem båda på MySpace. Jag fick deras adresser och började snacka med Taylor och vi blev bra vänner där. Men jag vågade ju ändå inte vara 100% säker på att det verkligen var dem, finns ju folk som luras. Men jag snackade litegrann med Hayley också.
    Just nu så har jag inte så mkt kontakt med Tay då hon går på college i Arizona. Så Hayls och jag har det senaste året kommit varann betydligt närmre

Nu för tiden så har jag bevis för att dem är dem också. Det är en tjej jag känner här i Sverige som har en kusin som bor i L.A. Och den kusinen är kompis med Hayley så den svenska tjejen har träffat Hayley där flera gånger
    Jag ska också åka till USA och träffa dem någon gång när jag inte e pank haha Ska träffa Jeremy Jackson också som spelade Hobie i Baywatch om det var någon som såg det?

Brooke skrev 2009-08-10 21:14:52 följande:
    men hur känner du dem? Jag antar att dem bor i USA?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-10 20:44:47 följande:
    När Michael har frågat Paris, vad hon vill göra när hon blir stor så har hon sagt, "det du gör", då har michael frågat "vad gör jag då?" då har Paris sagt, "Dansar och sjunger" Så henne kommer vi troligtvis få se mer av när hon blir äldre. Hon har väl sagt tillochmed att hon vill hedra sin far och spela in en låt till honom.. Ingen annan som har Say say say som kan skicka på msn?
    Tanka ner då om det är så bråttom
    Bevabus skrev 2009-08-10 20:56:57 följande:
    Men usch så elakt Du kanske minns videon av David när han ligger full på ett golv och äter hamburgare? Det var iaf på internet över hela världen dagen efter att den hade kommit ut. Det var hans dotter Taylor, lika gammal som jag, som hade filmat det för att visa honom dagen efter hur hemsk han var när han var full. Hon var desperat att få honom att sluta för hon var trött på all skit. Men på något sätt så blev bandet stulet och publicerades världen över. Nu har det gått ett rykte på youtube/internet i tre hela år om att Taylor var den som medvetet la ut bandet på nätet, vilket INTE är sant! Om man kollar på en videon på youtube så ser man alla möjliga vidriga och äckliga kommentarer som fälls om henne. Hon är jätteledsen över det såklart, men har lyckats skärma av det och går inte in där och kollar längre. I början så var jag rasande och försökte försvara henne där. Men man märkte på direkten hur omöjliga vissa människor är. De säger att jag inte alls känner henne och att Taylor visst är en idiot som avskyr sin pappa fy fan för vissa människor alltså..
    Det klippet jar jag sett   Tänkte att det var synd om han då.. Och synd att den kommit ut på Youtube. Hörde oxo att det var dottern som lagt ut den. Men ville inte riktigt tro på det.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-10 21:20:50 följande:
    Det började med att jag hade en vän som hade kontakt med dem båda på MySpace. Jag fick deras adresser och började snacka med Taylor och vi blev bra vänner där. Men jag vågade ju ändå inte vara 100% säker på att det verkligen var dem, finns ju folk som luras. Men jag snackade litegrann med Hayley också. Just nu så har jag inte så mkt kontakt med Tay då hon går på college i Arizona. Så Hayls och jag har det senaste året kommit varann betydligt närmre Nu för tiden så har jag bevis för att dem är dem också. Det är en tjej jag känner här i Sverige som har en kusin som bor i L.A. Och den kusinen är kompis med Hayley så den svenska tjejen har träffat Hayley där flera gånger Jag ska också åka till USA och träffa dem någon gång när jag inte e pank haha Ska träffa Jeremy Jackson också som spelade Hobie i Baywatch om det var någon som såg det?
    uuuuh Jeremy   Han var länge sen man såg. Vad gör han nu för tiden. U know?
  • KikiBoo

Jag såg på Bad in Korea nyss. Och vem kommer kommer upp på scen om inte själva Omer  
    Hr du sett de rååsa?

• Bevabus

Då har du uppfattat henne helt rätt

Brooke skrev 2009-08-10 21:18:19 följande:
    Jag såg det. Och varför skulle hon sprida det på nätet? Så elak tror jag inte hon är.. Hon verkar vara en väldigt trevlig och ansvarsfull tjej.
  • Bevabus

Han hoppade av Baywatch för han blev beroende av droger. Tack och lov så tog han sig ur det.
    Han började jobba inom "the club industry" och var ansvarig för många fester åt te.x. Christian Adugier (fan kan inte stava hans namn ) Ed Hardy och såna
    Han klarade sig otroligt nog att jobba på klubbar utan att falla in i beroendet igen. Jag fick kontakt med honom första gången för typ tre år sedan nu. Då promotade han fortfarande fester och var allmänt galen och härlig som människa Det är han nu också, men nyligen så medverkade han i ett program som hette "Confessions of a teen idol" där det var han och ett antal andra killar som hade varit tonårsidoler under 80 och 90-talet men av någon anledning försvunnit ur rampljuset. Så han håller på och arbetar sig tillbaka i tv/filmbranschen nu! Han har skaffat en ny agent, manager och har pumpat upp sig rejält i musklerna...
    Klippt håret helt annorlunda, skaffat en ny mer vuxen klädstil. Så förhoppningsvis börjar han få jobb snart Han sa till mig att saker och ting skulle börja hända nu i höst!

BooBoo skrev 2009-08-10 21:22:19 följande:
    uuuuh Jeremy   Han var länge sen man såg. Vad gör han nu för tiden. U know?
  • Brooke
    Det började med att jag hade en vän som hade kontakt med dem båda på MySpace. Jag fick deras adresser och började snacka med Taylor och vi blev bra vänner där. Men jag vågade ju ändå inte vara 100% säker på att det verkligen var dem, finns ju folk som luras. Men jag snackade litegrann med Hayley också. Just nu så har jag inte så mkt kontakt med Tay då hon går på college i Arizona. Så Hayls och jag har det senaste året kommit varann betydligt närmre Nu för tiden så har jag bevis för att dem är dem också. Det är en tjej jag känner här i Sverige som har en kusin som bor i L.A. Och den kusinen är kompis med Hayley så den svenska tjejen har träffat Hayley där flera gånger Jag ska också åka till USA och träffa dem någon gång när jag inte e pank haha Ska träffa Jeremy Jackson också som spelade Hobie i Baywatch om det var någon som såg det?
    Jo jag såg men minns inte var år och dar sen..

Men vem är Jermay Jackson? Är Jermaine's son eller? BILD?
  • Brooke
    Han har inget med Jackson familjen att göra va?
  • Bevabus

Jeremy Jackson har inga släktband till Michael Jackson. Vi är lite OT just nu hehe

Om man söker på google så finns det bara en massa gamla bilder på honom. Men här hittade jag den allra senaste från när han har varit i gymmet ett tag
    www.tabloidprodigy.com/wp-content/uploads/2009/07/jeremy_jackson_shirtless_baywatch1.jpg

Såhär såg han ut som liten i Baywatch
    data3.blog.de/media/833/2395833_8bd73b34d9_m.jpeg

Brooke skrev 2009-08-10 21:33:46 följande:
    Jo jag såg men minns inte var år och dar sen..Men vem är Jermay Jackson? Är Jermaine's son eller? BILD?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson