Vi som sörjer Michael Jackson
Nu ska jag gå å lägga mej i sängen, först borsta tänderna och sådär ta ut linsen sen ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Beverly Hills 90210 sen på fredag ska jag se på MOONWALKER =)
Nu ska jag gå å lägga mej i sängen, först borsta tänderna och sådär ta ut linsen sen ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Beverly Hills 90210 sen på fredag ska jag se på MOONWALKER =)
www.aftonbladet.se/nyheter/article5513573.ab
Jackson's kan uppträda på 02 arenan i london på Michael Jacksons födelsedag 29 Augusti..
www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5511547.ab
Svensk Michael Jackson hyllning - Jag kan säga, att vi ska vara STOLTA över att vara svenskar vid denna tid.
"Nu är den svenska Michael Jackson-hyllningen mest tittad på Youtube senaste veckan." Det Youtube-klipp som vi kunde se när Bounce dansare dansade till Michael Jacksons låt Beat it i Stockholm.
mittklipp.aftonbladet.se/app/viewContest.action
Kan du sjunga, dansa eller annat som michael jackson gör? ISf ta fram kameran och filma. Och ladda upp det på Mitt klipp på aftonbladet =)
Jag skulle vilja göra men så bra är jag inte på å dansa :O Skulle vilja dansa till Beat it.. Men men.. Jag är ingen dansmänniska..
www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5514090.ab
NU FÅR VÄL MÄNNISKAN GE SIG!!
Som jag har sagt tidigare och jag säger det IGEN, den människan är ju för fn bara ute efter pengar :@ Hon vill ju inte ha något med barnen och göra.. OHH VA SUR JAG BLIR!!!
Men asså om dem nu hittar läkaren som gav Michael detta preparat som troligtvis tog död på Michael, om nu dem hittar läkaren som gav honom detta kommer han då få fängelse eller kommer det bara rinna ner i sanden? Jag menar, jag läste att denna läkare som det stod om sa att den som ger ut detta preparat kan likagärna bli dömd till dråp eller va han sa :/
haha sitter och tittar på MOONWALKER. Och guu va jag smälter nu när de där från de som åker på rundtur. Och sen börjar dem att jaga Michael, då innan han springer iväg vIkjet SMILE.. Och vilka smile han ger ifrån sig =)
Ohh denna måste jag titta på innan jag går å lägger mej på fredag =) Kommer inte tröttna på denna film kan jag tala om :P YEAH