Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-14 00:30:31 följande:
    Nöjd? Har du inte hört alla de gånger han klagat på att han Aldrig är nöjd med sitt utseende och aldrig varit det. Joseph retade honom som fan när han var liten, berättade ofta hur ful han var, vilket är en orsak till näsoperationen. Han har försökt dölja vitiligon på alla möjliga sätt (vanten, tejp, smink, etc.), och han har berättat att han sällan tittar sig i spegeln för han tycker inte om vad han ser. Han var stolt över sitt ursprung, men aldrig sitt utseende. Hatade sin kropp med alla sjukdomar och 'fula drag'.
    Näsoperationen har jag för mig att de står att han ramlade och bröt den. Och att de va för hans pappa mobba honom för sin näsa :/
  • Brooke

Nä nu måste jag soav gonatt på er .. kommer in i morrn innan jag åker till stan =) Kram

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 01:54:36 följande:
    Spelar ingen roll varför han retade honom; han gjorde det och det satte djupa i spår i pojken, som föräldrars hårda ord alltid gör. Jag har aldrig sett något fult eller udda med hans näsa, så utan pappans gliringar tror jag inte behovet av två operationer skulle varit lika starkt. Däremot skulle det kanske se lite lustigt ut med den näsan på en vit man... den var ju rätt karaktäristisk för en svart man.
    Jo.. Men förstår inte varför han blev mobbad pappa Joe har väl lika stor näsa som Michael hade?
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-14 10:30:31 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-14 10:25:13 följande:
    kanske därför?Inom psykologin(nu har jag läst en termin psykologi a, på nöje), så säger de att det en människa skäms mycket gför kan den föra över till en annan människa och börja klampa ner på den. Fastän problmet sitter inom en igentligen.Så egentligen kanske farsan ahr problem med, eller komplex för sin näsa. Han kom på att Michael var svagare psykiskt och började hacka på honom för hans näsa.En tanke bara....
    Jo antagligen så är det så.. Oftast så mobbar man någon för att man själv mår dåligt. Vilket är hemskt. =(
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-14 10:33:27 följande:
    Hälsningar från Öland Jag läser o läser men skriver inget. Jag får ingen ro.. Men jag är här iaf o snokar
    Hehe har ni fint väder? Lyssnat mkt på Michael?? *ler*
  • Brooke

Har en artikel framför mig om Michael Jackson i Hänt bild. sida 10-12 köp den och läs :P

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 11:43:10 följande:
    nope inte såvitt jag har förståttSandra Örebro skrev 2009-07-14 00:34:29 följande:
    Då är det bara Michael och La Toya, har Janet oxå det? För hon är väl väldigt ljus oxå för att vara afroamrikan?
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 19:56:04 följande:
    Kollade precis igenom texten till You are not alone och tycker det låter som att den var skriven från andra sidan, till fansen. Har gjort pyttesmå ändringar. Det kursiva i texten är MJ och det icke-kursiva är fansen. "You Are Not Alone"Another day has goneWe're still all aloneHow could this beYou're not here with usYou never said goodbyeSomeone tell us whyDid you have to goAnd leave our world so coldEveryday we sit and ask ourselvesHow did love slip awaySomething whispers in our ear and saysThat you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayBut you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartBut you are not alone'Lone, 'loneWhy, 'loneJust the other nightI thought I heard you cryAsking me to comeAnd hold you in my armsI can hear your prayersYour burdens I will bearBut first I need your handThen forever can beginEveryday we sit and ask ourselvesHow did love slip awaySomething whispers in our ear and saysThat you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not aloneWhisper three words and I'll come runnin'And fans you know that I'll be thereI'll be thereYou are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not aloneFor I am here with youThough you're far awayI am here to stayFor you are not aloneFor I am here with youThough we're far apartYou're always in my heartFor you are not alone...
    Ja eller hur =) Tänker på det =) Lyssnar på den väldigt mkt
    AllieF skrev 2009-07-14 13:58:53 följande:
    Jo, men näsor passar olika på olika personer, och MJ var väldigt finnig när han var yngre också. Han blev retad för sitt utseende i helhet, sen kanske han har fått höra om hans näsa från andra håll också. Men jo, han sa en gång att han gjorde det för ljudet, och det kan Delvis vara sant.
    Jo i den här Man in the mirror, The Michael Jackson story som var en skådis Flex Alexander, som spelar Michael Jackson. Och där fick man se att han fick mycket finnar och även att pappa joe slog dem..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson