• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:20:53 följande:
    aha vad bra är du säker på att det är de vanliga såg på nätet sådana som på utsidan såg ut som sådana men såg sedan lite nogare på dem och då var det cd skivor  fast de hette kassetband ..
    Hmm.. Måste nog kolla upp. Nu gjorde du mig osäker hehe!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:14:45 följande:
    BrookeHar du fått svar ang Moonwalkboken?Jag har fått. Dom skrev följande:Hej ! Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig närvi vet vad som har hänt. Hälsningar, Antikvariatet Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    jag har inte fått min ännu ,men vi få hoppas annars få jag köpa en på tradera i stället
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 20:22:35 följande:
    Menar du Moonwalk boken?
    JA!
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:22:12 följande:

jag har inte fått min ännu ,men vi få hoppas annars få jag köpa en på tradera i stället
    Jag har bjudit på en Moonwalk, den är upåpe på 205 kr . Vill ha
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:23:06 följande:
    ja gör det
    Va in på experts hemsida. Sökte på kassettband men enda som kom upp var små cd-spelare
    Men jag VET att jag sett där.. Visserligen var det kanske för 3-4 år sen.. Men ändå...
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:27:22 följande:
    Va in på experts hemsida. Sökte på kassettband men enda som kom upp var små cd-spelare Men jag VET att jag sett där.. Visserligen var det kanske för 3-4 år sen.. Men ändå...
    ja du ser inte helt lätt att hitta dem ,tur att jag har en hel låda av dem i allafall
    vill inte spela mer än nödvändigt på min skiva ,skulle helst  vilja lägga den i ett bank fack ,men får nog inte plats i ett sådant
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson