• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

fuindera att de måste ju gå att spela in Lp skivan till kasset band som man gjorde förr ,vill lägga undan den sen och spara och då är det ju bra om det går ,det är hela E.T berättad av MJ  och bilder bok till den finns några sånger okså på den ,jag kan okså spela in den till er för en mindre kostnad om ni vill

• Rååsa Smurfen

tänk vad underbart att ligga i sängen och bara njuta av att höra michael prata {#lang_emotions_heart} älskar att höra hans röst när han prata

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 18:44:25 följande:
    Tjat maja nu ska jag lyssna på låten..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande:
    fuindera att de måste ju gå att spela in Lp skivan till kasset band som man gjorde förr ,vill lägga undan den sen och spara och då är det ju bra om det går ,det är hela E.T berättad av MJ  och bilder bok till den finns några sånger okså på den ,jag kan okså spela in den till er för en mindre kostnad om ni vill
    JÄTTEGÄRNA{#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:46:32 följande:
    tänk vad underbart att ligga i sängen och bara njuta av att höra michael prata  älskar att höra hans röst när han prata
    Mmmm.. han har verkligen en fin röst
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Oj va härligt! Han berättar det som en bok liksom?
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande:

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-13 18:37:44 följande:
    Uuuuuuuuuuh  STORT grattis!
    Okej jag håller med dig, i vissa fall lät det verkligen inte som Michael :O..
    Men tkr han har en fin röst.
    Det är ganska otroligt eller nej det är helt MAKALÖST hur bra röst han har. Med tanke på att han har en väldigt ljus röst. Men i alla hans upptempolåtar så som Earth Song som han måste ha en väldigt stark röst, så är det väldigt otroligt att han klarar av att sjunga den när den är uppbyggd som den är :O
    Pappa och jag snackade om det på väg till Marieberg en dag. Var väl för nån månad sen eller så.. :O
  • Rååsa Smurfen

den är ju inte helt lätt att få tag i så jag är jätte glad  hoppas det går att spela in  vill inte har den liggande här och barnen få tag i den eller att jag spelar för mycket och det blir hack i skivan .Är så roligt med ett sådant här samla objekt som det inte finns så många av ,den drogs ju in efter ett tag på grund av en stämmning

• Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-13 18:49:03 följande:
    Oj va härligt! Han berättar det som en bok liksom?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande:
    japp han läser hela E.T filmen  på skivan och det finns några sånger på den läste jag någonstans  vilka minns jag inte ,han fick en grammy  för den skivan
  • Rååsa Smurfen

jag lovar att spela in skivan till alla som vill i tråden iallafall om det går att spela in ,så bara inboxa mig de som vill men det dröjer nog till nästa vecka innan den kommer . Jag få gå ner i källaren nu och leta efter skivspelaren

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson