• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:12:02 följande:
    Äre engelska på båda?? Jag ska vänta tills på lördag så får jag se då.. Beror på hur mkt dem kostar ju..
    ja både på boken  och filmen 
  • KikiBoo
    Brooke
    Har du fått svar ang Moonwalkboken?
    Jag har fått. Dom skrev följande:Hej !

Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig när
    vi vet vad som har hänt.

Hälsningar,

Antikvariatet
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:01:11 följande:
    har kollat runt lite efter kassetband ,de gamla vanliga  är inte helt lätt att hitta sådan ,har dock en hel låda gamla men vill helst har nya ,vet att när jag var liten så brukar jag ta använda och spela in i tystnad alltså ingen riktigt inspeling ,utan bara för att tömma den om ni förstå vad jag menar    brukade okså ta s.k köpeband och klistra över nåt på ändan av dem eller om det var att jag tog bort något minns inte riktigt  börja ju blir gammal
    Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:14:45 följande:
    BrookeHar du fått svar ang Moonwalkboken?Jag har fått. Dom skrev följande:Hej ! Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig närvi vet vad som har hänt. Hälsningar, Antikvariatet Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    nej jag har inte fått nå svar.. :/ ******. sorry
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 20:17:13 följande:
    nej jag har inte fått nå svar.. :/ ******. sorry

Hoppas böckerna kommer snart iaf
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:14:37 följande:
    filmen?? menar du den där MICHAEL JACKSON ,DOKUMENTÄR A REMARKABLE LIFE NY INPLASTAD?
    nej den är okså en dokumäntär men en annan ,dock har jag den andra okså ny inplastad också på tradera
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 20:19:17 följande:
    hoppas dem kommer i MORRN vad skrev du till dem??
    Jag undra vart min bok tagit vägen som jag väntat på i hundra år..
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 20:14:45 följande:
    BrookeHar du fått svar ang Moonwalkboken?Jag har fått. Dom skrev följande:Hej ! Vi skall ha skickat alla böckerna nu. Vi kommer att återkomma till dig närvi vet vad som har hänt. Hälsningar, Antikvariatet Jag har för mig att jag sett kassettband på Expert här i vår lilla by
    aha vad bra är du säker på att det är de vanliga såg på nätet sådana som på utsidan såg ut som sådana men såg sedan lite nogare på dem och då var det cd skivor  fast de hette kassetband ..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson