• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande:

fuindera att de måste ju gå att spela in Lp skivan till kasset band som man gjorde förr ,vill lägga undan den sen och spara och då är det ju bra om det går ,det är hela E.T berättad av MJ  och bilder bok till den finns några sånger okså på den ,jag kan okså spela in den till er för en mindre kostnad om ni vill
    JA
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 19:18:27 följande:
    Mm jag höll på att bli överkörd idag. Mjo, men det där vart jag inte mkt klokare av.. Tyvärr..
    Usch då!
    Finns mkt fartdårar ute tyvärr
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-13 19:45:10 följande:
    Usch då! Finns mkt fartdårar ute tyvärr
    mjo.. Men jag tycker inte det hade behövt hända eftersom jag gick över ett bevakat övergångsställe, gick över en sån här JÄTTESTOR väg. som har två körfält i sig. Jag hade gått över högerkörfält, när jag kollar upp kommer han och ska köra i vänster. Han tittar på mig med en argsint blick. som om det är JAG som har gjort fel när jag har grön gubbe. Det är han som har gjort fel eftersom han har en SKYDLIGHET att stanna för mig som är en gående person.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 19:44:44 följande:
    Håller totalt med Mona här.. Säg ett pris Rååsa Smurfen =)
    du få inboxa om pris  vi få inte prata så mycket om pris och försäljning i tråden
  • Rååsa Smurfen

har kollat runt lite efter kassetband ,de gamla vanliga  är inte helt lätt att hitta sådan ,har dock en hel låda gamla men vill helst har nya ,vet att när jag var liten så brukar jag ta använda och spela in i tystnad alltså ingen riktigt inspeling ,utan bara för att tömma den om ni förstå vad jag menar    brukade okså ta s.k köpeband och klistra över nåt på ändan av dem eller om det var att jag tog bort något minns inte riktigt  börja ju blir gammal

• Rååsa Smurfen

tänk vad utvecklingen går frammåt ,innan var kasset band något narturligt som alla hade ,nu kan jag inte ens hitta några sådana

• Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:01:11 följande:
    har kollat runt lite efter kassetband ,de gamla vanliga  är inte helt lätt att hitta sådan ,har dock en hel låda gamla men vill helst har nya ,vet att när jag var liten så brukar jag ta använda och spela in i tystnad alltså ingen riktigt inspeling ,utan bara för att tömma den om ni förstå vad jag menar    brukade okså ta s.k köpeband och klistra över nåt på ändan av dem eller om det var att jag tog bort något minns inte riktigt  börja ju blir gammal
    http://www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-A-LIFE-I-NYSKICK-auktion_96693781#pic
    Oh denna skulle jag vilja ha, Är det engelsk text eller svensk?

http://www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-DANCING-THE-DREAM-NY-SJALVBIOGRAFI-auktion_96735976
    Denna skulle jag oxå vilja ha. Men skulle bli besviken om jag inte fick den om jag bjuder.. Vill ha BÅDA
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 20:04:27 följande:
    www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-A-LIFE-I-NYSK...#picOh denna skulle jag vilja ha, Är det engelsk text eller svensk? www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-DANCING-THE-D...Denna skulle jag oxå vilja ha. Men skulle bli besviken om jag inte fick den om jag bjuder.. Vill ha BÅDA
    engelsk text  högst bud vinner ju på Tradera  boken är underbaaar  har dubbel av den såklart hade annars aldrig sålt den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson