• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

tänk han forsatte sjönga den hela tiden som en världs artist ,hur många så stora som michael stå och sjunger om sin saknad älskade råtta ..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 12:46:08 följande:
    aha :O det hade jag ingen aning om :O
    Du har jue sett an american dream
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 12:41:07 följande:
    älskar den ,den är ju om hans lilla husdjur  sin råtta som hans pappa dödade
    Hans far var riktigt evil
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Förflyttar sig från storbildskärmarna och ner på scenen menar du?
    Det är ju look-a-likes som är uppe på storbildsskärmarna..

Eller var det något annat du menade?

Brooke skrev 2009-08-16 11:24:58 följande:
    HUR fn gör han det där när han förflyttar sig? :/ Förstår ingenting hur han gör.. :O
  • Bevabus

haha aww va sött
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 12:43:15 följande:

tänk han forsatte sjönga den hela tiden som en världs artist ,hur många så stora som michael stå och sjunger om sin saknad älskade råtta ..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-16 12:55:51 följande:
    Förflyttar sig från storbildskärmarna och ner på scenen menar du?Det är ju look-a-likes som är uppe på storbildsskärmarna..Eller var det något annat du menade?
    Men han förflyttar ju sig från bildskrämen och sen hoppar han upp på platformen ovanför skärmen och sen på scenen.. :/ Så du menar att det är folk som har klätt ut sig till honom?
  • Bevabus

Ja hur skulle han annars kunna ta sig ner dit? Det är ju omöjligt. De filmar ju inga närbilder av imitatörerna av en anledning.

Brooke skrev 2009-08-16 13:04:45 följande:
    Men han förflyttar ju sig från bildskrämen och sen hoppar han upp på platformen ovanför skärmen och sen på scenen.. :/ Så du menar att det är folk som har klätt ut sig till honom?
  • Bevabus

Och jag måste städa kaninens bur, jag byter gärna med någon

Brooke skrev 2009-08-16 13:09:13 följande:
    Jo iosf. Måste kolla på det där senare. Måste städa mitt rum :: BLÄH
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson