• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 18:05:48 följande:
    Btw har ni läst i Michael jacksons underbara värld att låten Scream som han gör med Janet kostade 7 miljoner dollar. det är den dyraste popvideo som har gjorts :O Har ni oxå tänk på att i Heal the world så uttalar Michael ut S ljuden väldigt kraftigt :O
    Har inte läst det i Underbara världem. Som sagt, jag är skitkass på att komma igång med läsning   Men jag hörde det för nåt år sen iaf
    Det där med S har jag inte tänkt på.. hehe! Ska lyssna!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

Just det ja, igår vann jag en The wiz på köp nu på tradera . Så nu väntar jag på att den ska komma.

Kollade på Miss cast away härom kvällen, men med dansk textning. utan dvd dosan kan jag inte ändra språk. Gick ganska bra ändå.

Magneten jag vann var så snygg

• mona83

Orkade inte vänta på att cdon ska skicka mail om att man kan beställa den. Men nu kommer den garanterat att finnas på cdon bara för det.

Jag beställde Moonwalker på cdon med. Hade turen att slippa betala 150 spänn för den på tradera, vart överbjuden i sista stund

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 18:30:51 följande:
    Just det ja, igår vann jag en The wiz på köp nu på tradera . Så nu väntar jag på att den ska komma. Kollade på Miss cast away härom kvällen, men med dansk textning. utan dvd dosan kan jag inte ändra språk. Gick ganska bra ändå. Magneten jag vann var så snygg
    Hur mkt gav du för The wiz?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 17:47:18 följande:
    Nå jäkla gnagare har inte jag Däremot en hund och tre katter. Iggy, Peggy, Sue och BadBuddy
    Hmm Peggy Sue och BadBuddy, det har ni möjligtvis inte fått från Buddy Holly?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-16 18:12:12 följande:
    Har inte läst det i Underbara världem. Som sagt, jag är skitkass på att komma igång med läsning   Men jag hörde det för nåt år sen iaf Det där med S har jag inte tänkt på.. hehe! Ska lyssna!
    när han sjunger Place så hör man det jätteväl :O

Jag är oxå dålig att komma igång. Och nu har jag slutat läst, av nån jävla anledning men ska ta upp det igen =)
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 18:37:40 följande:
    Hmm Peggy Sue och BadBuddy, det har ni möjligtvis inte fått från Buddy Holly?
    När jag namngav Peggy så var hon på tjocken. Då hade vi inge namn. Vi tog över henne. Fick aldrig veta namnet.. Men så det blev pregnentPeggy   Sen när hennes dotter kom så blev det Sue. Då tänkte jag på Buddy Holly. Sen när vi behöll en unge från Peggy igen så tyckte sambon Buddy medans jag tyckte Bad. Han såg så ilsken ut. Svart oxo   Så det blev BadBuddy. Eller BB (Som BB king )
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-16 18:44:20 följande:
    när han sjunger Place så hör man det jätteväl :O Jag är oxå dålig att komma igång. Och nu har jag slutat läst, av nån jävla anledning men ska ta upp det igen =)
    Place är jue med C   .. Sorry! Va ba tvungen ..
    Jag läste varje kväll förut.. Men nu så blir det aldrig av.. Nu när vi inte ha nå tvkanaler så vore det jue perfekt att ta upp läsningen igen

Puma bajsa nyss på pottan
    Så glad man kan bli över lite bajs i pottan, haha!!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 18:30:51 följande:
    Just det ja, igår vann jag en The wiz på köp nu på tradera . Så nu väntar jag på att den ska komma. Kollade på Miss cast away härom kvällen, men med dansk textning. utan dvd dosan kan jag inte ändra språk. Gick ganska bra ändå. Magneten jag vann var så snygg
    The Wiz! How much?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-16 18:57:52 följande:
    Place är jue med C   .. Sorry! Va ba tvungen .. Jag läste varje kväll förut.. Men nu så blir det aldrig av.. Nu när vi inte ha nå tvkanaler så vore det jue perfekt att ta upp läsningen igen Puma bajsa nyss på pottan Så glad man kan bli över lite bajs i pottan, haha!!
    ja men det uttalas med ett S-ljud
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson