• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-08-15 20:51:34 följande:
    Håller helt och hållet med. Det är ju tur att han inte har någon aning om vad som händer bland oss.. Speciellt inte detta med faderskapstest och skit. Kan dem inte bara bestämma sig och begrava honom nångång. Det är ju hur jobbigt som helst och veta att han inte har fått sin sista vila.. :(
    Vem vet, det kanske han har, på något sätt. Det måste vara asjobbigt för familjen som inte kan enas om gravplats.
  • KikiBoo

typ.. lite.. OT
    I love Bowie.. And Zoolander. Nån som sett den?   The walk off är ju bäst. Spec när dom gör det till MJ

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Min sambos en tjejvän kom med lite skisser på tattos. Han hade berättat för henne om att jag ville ha nå shysst tatto med en fin MJpose.. 
    Jag vill tatuera mig nuuuuuu

• beadis
    BooBoo skrev 2009-08-15 21:11:06 följande:
      Jag tycker att Jermaine ska vara tyst..

Allt detta är så ledsamt, precis alltihopa
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-08-15 21:30:04 följande:
    Vem vet, det kanske han har, på något sätt. Det måste vara asjobbigt för familjen som inte kan enas om gravplats.
    Ja verkligen. Skulle bli galen, om man hade varit familjemedlem hade man ju skrikit åt alla och verkligen sagt ifrån att nu får vi bestämma en plats det är jobbig nog som det är.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-15 21:46:20 följande:
    Beverly Vart hittade du bilden på Michael Jackson då det var en bild på honom hur han hade sett idag om han inte hade opererat sig? Vet du vilken jag menar?
    Jag vet vilken du menar..
  • Bevabus

Aa jag vet vilken du menar, jag kan kolla om jag hittar den igen

Beverly Vart hittade du bilden på Michael Jackson då det var en bild på honom hur han hade sett idag om han inte hade opererat sig? Vet du vilken jag menar?
  • Bevabus

jag hittade den, vill du att jag ska skicka på msn?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson