• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-08-15 22:46:05 följande:
    Ja om du kollar på den där länken som du skickade www.lastfm.se/music/Michael+Jackson/+images/3... När Michael sov, så om du kollar på kommentarerna och sen den personen som har skrivit med Michael Jackson som pressbild. Bilden rör på sig, kolla så får du se.. Det var lite skrämande att se :O Vart lite förvånad trodde jag såg Michael, men när kim(min tjejpolar) såg att den rörde på sig oxå så visste jag att det inte va sant :/ Förstod du nu?
    He, he lite Harry Potter känsla...
  • beadis

Larry King Live Special

Vet inte om vi länkat detta redan

• beadis
    Bevabus skrev 2009-08-15 19:38:26 följande:

Vet inte om nån länkat detta. Det är en CNN dokumentär om MJ. Jag gillar inte allt som sägs om honom, så lite arg blir man av att se det ibland. Men det är fina bilder på på kung av pop.
    Jag tyckte inte alls om det som påstods i dokumentären
    Speciellt inte i del 3
  • nomina

Michael Jackson på superbowl... jag ryyyyyser av detta! Speciellt början! DE E SÅ SJUKT GALET LÄCKERT!!!!

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-15 20:43:30 följande:
    Iiiiiiiih!!! Du får säga till i tid nästa gång
    Vi bestämmde det över dagen bara så det var inget vi planerat in direkt.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson