• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Det säger väl allt, Michael Jackson och smågnagare är vad som regerar i den här tråden!

mona83 skrev 2009-08-16 14:05:56 följande:
    Jag har oxå en liten nin, en lejonhövdad dvärgvädur. Svante heter han .
    mona83 skrev 2009-08-16 14:05:56 följande:
    Jag har oxå en liten nin, en lejonhövdad dvärgvädur. Svante heter han .
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-16 14:56:52 följande:
    Ja =) fast jag har ju inte PLATS för dem :O
    du få sätta dem på taket okså   tänk denna du nyss köpte i taket över din säng
    det sista du ser innan du sommnar är Michael och det första när du vaknar
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 14:59:40 följande:
    du få sätta dem på taket okså   tänk denna du nyss köpte i taket över din säng det sista du ser innan du sommnar är Michael och det första när du vaknar
    Men asså.. Jag vet inte om det går att sätta något i taket är.. Visst det är ju typ "tapet" tak. Så de borde ju gå.. Skulle vilja ha den i taket faktiskt :O
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-16 14:31:15 följande:
    haha jag älskar den där katapulten han använde sig av i Dangerous turnén. Liksom, vem skulle i sina vildaste drömmar komma på att den vill bli slungad upp ifrån golvet?? Jag hade varit alldeles för rädd att vricka foten när jag landade så jag slogs omkull Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 13:29:28 följande:
    ja  det är häftigt,slungas upp från golvet  när han kommer upp på scenen och lämnar den med en raket
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-16 15:09:05 följande:
    Men asså.. Jag vet inte om det går att sätta något i taket är.. Visst det är ju typ "tapet" tak. Så de borde ju gå.. Skulle vilja ha den i taket faktiskt :O
    pröva ,glöm inte bild sen  när han sitter i taket
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 14:12:45 följande:

vi har ett marsvin som heter plutten
    Har ett marsvin oxå, Rambo. Han blir 6 år i början på nästa år.
    Han är helt blind sen fördseln. Men han klarar sig fint, väldigt tuff. Som unge muckade han gräl med mina kusiners vuxna hannar
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson