• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 18:33:37 följande:
    Hur mkt gav du för The wiz?
    149 + 12 för frakten. Vart mkt dyrare än på cdon. Men där vet man ju inte när man kan beställa den istället.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 20:44:12 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.167070...Förmögenheten växer.. :OÄr det någon som kan förklara vad testamentsexekutorerna i sitt testamente är för nått ? vad gör dem?
    Hmm en sån som har hand om testamenten?

Där stod det oxå det som stod i våran tidning, att han hade 500 miljoner dollar och skulder 300 miljoner dollar. Då låg han ju på plus när han dog.
    Man fick ju uppfattningen att han INTE hade nåra pengar alls.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 20:54:21 följande:
    Hmm en sån som har hand om testamenten? Där stod det oxå det som stod i våran tidning, att han hade 500 miljoner dollar och skulder 300 miljoner dollar. Då låg han ju på plus när han dog. Man fick ju uppfattningen att han INTE hade nåra pengar alls.
    Ja eller hur, de hade jag oxå uppfattningen av. Men tydligen har han haft pengar hela tiden eller fått då han gick bort :O
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 20:59:16 följande:
    Ja eller hur, de hade jag oxå uppfattningen av. Men tydligen har han haft pengar hela tiden eller fått då han gick bort :O
    Men alltså han hade ju hur mkt pengar som helst efter alla skivor han sålt, inte kan väl nån göra av med sååå mkt pengar som han hade?
    Så kanske hade han 500 miljoner dollar när han levde....
    Hans förmögehet hade ju vuxit sen han dog, då måste han ha haft pengar.
  • mona83

Åh nu kommer en sån där låt man kan börja gråta av för att den är så fin

I´ll be there.

Åh synd att inte Jermaine hade sån fin röst som han hade i den låten när han vart vuxen, hörde ju ett youtube klipp med honom men nja...

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-16 20:36:53 följande:
    149 + 12 för frakten. Vart mkt dyrare än på cdon. Men där vet man ju inte när man kan beställa den istället.
    Jag har min på bevakning. Fick mail om att jag kunde beställa. Men jag glömde bort.. Så nu bevakar jag igen

Har kollat på två skivor från bagen.. Oh  vad jag saknar slutet på 80 talet då jag först såg han.. Ooooooow{#lang_emotions_dreamer}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 21:31:52 följande:
    Jag har min på bevakning. Fick mail om att jag kunde beställa. Men jag glömde bort.. Så nu bevakar jag igen Har kollat på två skivor från bagen.. Oh  vad jag saknar slutet på 80 talet då jag först såg han.. Ooooooow
    Men varför har jag inte fått nått mail om det då? Hade ju oxå på bevakning.

Sist när jag fick mail om att man kunde beställa hade det blivit nått fel.
    Dom mailen gick ut när dom trodde dom skulle ha The wiz men dom inte hade det.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-16 21:22:48 följande:
    Men alltså han hade ju hur mkt pengar som helst efter alla skivor han sålt, inte kan väl nån göra av med sååå mkt pengar som han hade? Så kanske hade han 500 miljoner dollar när han levde.... Hans förmögehet hade ju vuxit sen han dog, då måste han ha haft pengar.
    men jag har läst att han slösade bort miljoner varje månad. om de va runt 18 miljoner eller va de va :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson