• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Men shit, moonwalk auktionen jag var med i men som jag inte fortsatte med när den kom över 300 slutade på 360 spänn :-O. Så med frakt får den som vann betala över 400 kr. Kostar den så mkt att köpa ny nu?
    För man måste väkl kunna få tag på den ny?

• nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 20:35:55 följande:
    Men shit, moonwalk auktionen jag var med i men som jag inte fortsatte med när den kom över 300 slutade på 360 spänn :-O. Så med frakt får den som vann betala över 400 kr. Kostar den så mkt att köpa ny nu? För man måste väkl kunna få tag på den ny?
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :)

Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-17 20:52:05 följande:
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :) Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
    Verkligen...
    Oooooh! Trött jag blir på dom där... jäävlarna{#lang_emotions_yell}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-17 20:52:05 följande:
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :)Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
    Vart då?
    TELL ME
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 19:31:51 följande:
    Det såg jag i våran tidning.Då ska jag ha b arnvakt och gå på bio, så är det bara
    Brooke skrev 2009-08-17 19:30:57 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166844...Konsertfilmen av This is it får Premiär den 30 okt 2009 =)
    OHH HOLY CRAP!!! JAG LÄÄÄÄNGTAR!!!
    Jag kommer nog troligen gå o se denna en gång i veckan tills den slutar visas eller kommer ut på dvd :)
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-17 20:57:51 följande:
    Vart då?TELL ME
    Köpte den på cdon
    De blev några dagars väntetid, men den kom idag!
    Dock gäller nog inte utan frakt erbjudandet längre, tror de va förra veckan, eller om man har personliga erbjudanden, de vet ja tyvärr inte.
    Men frakten är inte mer än 29:- isåfall :)

GO GET IT GIRLS! :)
  • nomina

Elller ni har den kanske :P
    Men ja skulle kanske köpt några fler o sålt dyrt på tradera :D

• beadis
    Brooke skrev 2009-08-17 19:27:19 följande:
    MEN FÖR I HELVETE SKÄMTAR DEM ELLER? Detta kan inte vara bra att ha både Födelsedag och begravningsdag på samma dag. OHHH NEJ! Vad tänker dem med? Hur kommer det bli om Barnen speciellt Paris fortfarande vill fira sin pappa? :O Kommer nog bli jobbigt för dem..
    fattar inte det heller
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson