• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-08-17 23:54:11 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.167464...Asså igentligen, VARFÖR skriver tidningen UT tid som dem ska begrava honom? Tror dem att de kommer få va ensama vid kyrkogården? Det tvivlar jag på, det kommer ju komma dit fans dit och CNN kommer säkert åka dit och säkert massa kända kändistidningar. :/ Hoppas bara detta är en manöver så att dem begraver honom någon annan dag =) Det skulle ju vara det bästa.
    Var väl Joe Jackson som gick ut med infon...vill de inte att tidningarna ska skriva får familjen nog vackert hålla tyst om detaljerna annars förstår de nog och räknar med att det dyker upp folk och journalister...kanske var det ett manöver?
  • nomina

gomorron flickor! här skiner solen, jag är LEDIG! Ljuvligt! Kommer bli shopping idag! Har massa saker ja vill och behöver köpa...!
    Kan ju alltid hoppas ja hittar en MJ-tavla som jag vill ha, men ja vet redan hur den ska se ut o inte hittat den ännu...! :P

• KikiBoo

Godmorgon girls... and dudes{#lang_emotions_undecided}

Jag har väl lite att läsa ikapp nu..
    Drack lite vin o lyssnade på Rickard Wolf igår Sen somna jag gott och vaknade för ett tag sen... Aaaaaah{#lang_emotions_laughing}

nomina skrev 2009-08-18 00:13:34 följande:
    www.sapclothing.com/full-outfitsjackets-1-c.a... Alltså, ni MÅSTE kolla in denna sida!! GALET! Jag vill ha ALLT!!!!! :)
    Shysst!! {#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-17 21:58:06 följande:
    jag är här, men är tröööööött sitter och kollar på "Hairspray" och mumsar i mig onyttigheter har tyvärr inte blivit så mkt MJ idag, men lite paus måste man ju ha då och då annars förstör man det för en själv.
    Ooooh! Hairspray är så bra{#lang_emotions_laughing} I wanna see it again
    nomina skrev 2009-08-17 21:07:45 följande:
    no nono, sorry, alltså, ja menar filmen - moonwalker *snurriburr* :)
    Pjue haha!!
    Well.. Har du sett filmen då? U like?
    Min son är galen i den. Precis som jag var i liten ålder
  • KikiBoo

Alltså.. Det har stått så mkt skriverier nu. MJ är begravd.. Han är inte begravd.. O nu att han ska begravas på hans födelsedag.
    Vi får helt enkelt se den 29.e .. Men jag vill inte inte tro på det jag läser riktigt..
    Tabloid junk!

• KikiBoo

Inget i lådan idag heller... *suck*

Vill du ha mailen igen Brooke?

• Brooke
    Grönsiska skrev 2009-08-18 00:13:50 följande:
    Var väl Joe Jackson som gick ut med infon...vill de inte att tidningarna ska skriva får familjen nog vackert hålla tyst om detaljerna annars förstår de nog och räknar med att det dyker upp folk och journalister...kanske var det ett manöver?
    Man kan hoppas att det är en manöver så att journalisterna ska nappa men att dem redan haft en begravning eller att begravningen är efter 29. Och när Michaels födelsedag är så är det bara en vecka till sen åker jag till Mallorca =)
    Och då har jag MKT att ta igen :O OMG vill inte ens tänka på det
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson