• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-18 12:19:03 följande:
    Ja tack här ska fan i mig skrivas ett ARGT mejl... BTW BooBoo har du kollat min blogg? sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ Handlar om barnen och Michael och min dag lite =) hehe men faktiskt mer om barnen och MJ =)
    Läste imorse till kaffet Eller har du uppdat. mer idag?
    Haru sett min blogg då? *asg* :D
    Jag mailar mailen. Man kankse får en varning av FL om man skriver ut den här
    Jag tänkte maila i slutet på veckan om jag inte fått nå mer svar. Dom skulle ju höra av sig nör dom visste varför inte böckerna kommit fram.
    Men om fler mailar så kankse dom känner sig pressade.  Höhö!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Mjo men smeknamn brukar man ju sätta citattecken runt. Men å andra sidan så sätter dem inte citattecken runt "Wacko Jacko" men det är ju en annan historia tyvärr..

Brooke skrev 2009-08-17 23:22:44 följande:
    Asså jag blir så trött på tidningarna att dem skriver citattecken "" Vid Blankets namn. så här, "Blanket" 7 år. VARFÖR? Det är ju för sjutton hans namn.
  • Bevabus

Ja jättehärlig film

BooBoo skrev 2009-08-18 10:15:41 följande:
    Ooooh! Hairspray är så bra I wanna see it again
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-18 12:32:56 följande:
    OJ vilken fin kalender! Den skulle man ju vilja ha
    Mmmmm! Jag hoppas verkligen att jag hittar på den hemma hos mina föräldrar.. Ska ner i källaren o rota runt nån dag
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-18 12:24:14 följande:
    Läste imorse till kaffet Eller har du uppdat. mer idag? Haru sett min blogg då? *asg* :DJag mailar mailen. Man kankse får en varning av FL om man skriver ut den här Jag tänkte maila i slutet på veckan om jag inte fått nå mer svar. Dom skulle ju höra av sig nör dom visste varför inte böckerna kommit fram.Men om fler mailar så kankse dom känner sig pressade.  Höhö!
    nej jag har inte skrivit mer men det kommer.. Säger till, kommer på min blogg och min kändisblogg =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-18 12:31:41 följande:
    Mjo men smeknamn brukar man ju sätta citattecken runt. Men å andra sidan så sätter dem inte citattecken runt "Wacko Jacko" men det är ju en annan historia tyvärr..
    Det är ju precis samma sak enligt mig, Michael fick ett smeknamn "Wacko Jacko" precis som Prince Michael 2 fick sitt "Blanket" men Michaels namn använde man inte så flitigt som man gör med Blankets namn. Jag tror inte det är NÅGON som kallar Prince Michael 2 för just detta namn, utan han blir kallad för Blanket.
  • Bevabus

Ja det är sant, men det ärju fortfarande inte hans namn

Brooke skrev 2009-08-18 12:44:26 följande:
    Det är ju precis samma sak enligt mig, Michael fick ett smeknamn "Wacko Jacko" precis som Prince Michael 2 fick sitt "Blanket" men Michaels namn använde man inte så flitigt som man gör med Blankets namn. Jag tror inte det är NÅGON som kallar Prince Michael 2 för just detta namn, utan han blir kallad för Blanket.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson